Tuesday, 2 November 2010

PUTERI CAP KIPAS UDANG

Puteri Cap Kipas Udang Galah





Mama Rindu Amanda!

  • Dia suka cubit perut saya sambil cakap 'Adoiiiii!'
  • Dia suka main benda pelik-pelik dan berbahaya, so saya kena lebih alert!
  • Dia suka buat aksi stunt kategori kanak-kanak perempuan bawah 2 tahun.
  • Perkataan peberet dia adalah "Babai" dan "Ayah", weh...mama ko nak campak mane?
  • Dia sekarang hanya mau dodoi si dodoi ala sayang oleh ayahnya saja. Mama di tolak tepi.
  • Dia suka makan aiskrim sambil berebut dengan mama.
  • Dia sangat pemalu.
  • Dia suka berlakon main masak-masak dan suapkan saya, saya terharu! T_T
  • Sambil saya cuci pinggan di sinki, dia suka curi-curi makan garam, mama marah ok!
  • Dia adalah anak saya - Khaira Amanda Binti Badrisham, mama sayang kamu! Muahhh!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014