Thursday, 11 November 2010

KESIAN AKU, HENPON BISU

Kesian aku. Henpon senyap ajer, tak berbunyi langsung. Takde sape nak call. Kalo call masuk pon salah nombor. Kesian aku. Kesian aku. Kesian aku.
















































































Lupe pulak, baru tukar nombor. Tak bagi tau kawan-kawan lagi, hehehehehhehehehhe! :)

23 comments:

  1. kesiannya...jgn cedey2 yer takper sat g aderla org call tue...

    ReplyDelete
  2. cehh...patut ar kol dari tadi asik no yang anda dail telah ditamatkan perkhidmatan...chaittt....

    ReplyDelete
  3. eik kak, takde keluar pape pun.. uuhu

    ReplyDelete
  4. hahaha... ingatkan henpon masuk air tadi!

    ReplyDelete
  5. hahaha...apasal blank ajer space tu...

    ReplyDelete
  6. alahai..

    bagi la no baru tu leh wat missed call pun jadi la.. kasi bunyik jer.. hahaahhaha..

    ReplyDelete
  7. haha. adoi. kalau tak bgtau kawan, sampai mati pun takde org call. hehe

    ReplyDelete
  8. ok bak nombor, ahkak miskol setiap 5 min ok?

    ReplyDelete
  9. hahahah buat la mis call kt semua sure bz pas 2 ahaks

    ReplyDelete
  10. saja la.... dah tau bisu... kasi nyanyi la.... baru gembak skit....heheheh
    sampai hati dah tukar henpon baru tak kasi tau kawan2 lak...

    ReplyDelete
  11. hahaha..patutla :P apadaaaa

    ReplyDelete
  12. la..baru nak kesian...rupa2nya baru tukar nombor... :P

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    DREAMER FRUIT

    ReplyDelete
  13. lorrrrrrrrrr kacau bilau jadinye ... heheheh

    ReplyDelete
  14. hehehhehe sila miss call ciklinn yerk...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014