Wednesday, 10 November 2010

MAMAT DITAHAN KERANA MEMILIKI MOTOR CURI

Acehhhh! Ni gosip artis pulak. Ala..si Mamat tu, kalo cakap Mamat Exist mesti semua kenalkan. Dia ni dah banyak kali kene tahan polis. Masuk keluar balai bukan kisah pon sebab banyak buat hal, dia cam dok ketagih mencuri aje. Buruk perangai wehh...jam tangan levi's pon nak curi. Sekarang ni motor pulak. Siap positif dadah lagi, aiyokkk...sape nak jawab??!


Bawak-bawak le insapp weh...


Sumber : GUA-Mamat Ditahan Lagi

17 comments:

  1. asyik ler kena tgkap je mamat nih! huhu

    ReplyDelete
  2. nyanyi lagu oh ibu bukan main lagi,
    cmner la rase mak die skang ni.huh

    ReplyDelete
  3. dunia artis ngan dunia jenayah sebati dah..tu sure xde duit nak tanggung kos idup la tu..tu la dulu xmo belajar..skrg ha nak kena curik la..ish2

    ReplyDelete
  4. agaknye ade org kt balai tu yg dia syok kot. tu yg slalu sgt ulang alik balai tu. hehee

    ReplyDelete
  5. macam2 hal mamat ni.. dulu kes jam kan.. tak serik2 lagi kut mamat ni..

    ReplyDelete
  6. ade2 jelah mamat sorang ni. tak abis2 citer dia~

    ReplyDelete
  7. alamak..rahsia pohon cemara betul lah mamat tu huhu

    ReplyDelete
  8. kalau dah pengaruh dadah tu..x leh nak kata apa dah..suka lagu dia yang aleya maisarah tu..

    ReplyDelete
  9. adess.. ape nak jadi daaa....

    ReplyDelete
  10. miskin ke pakcik mamat ni? ish ish ish..nak kene penampaq ni kot

    ReplyDelete
  11. Salam ziarah.
    Dadah punya pasal mmg mencurilah jawabnya...

    ReplyDelete
  12. Dah tahu dadah tu jahil ...masih lagi nak jadi jahil .... bagus-bagus jadi artis kenapa pula nak jadi penagih...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014