Thursday, 11 November 2010

SEDAP SUNGGUH!

Disebabkan terlebih makan dawai kokot, inilah akibatnya. Oh, dawai kokot dengan nama glamernyer 'ubat stapler'. Jangan tanya aku kenapa nama dia begitu bombastik sungguh. Kerja dah selesai, mula lah lapar, hehehehhehe! Lapar, lapar, lapar sungguh. Tapi takmau makan nasi sebab pagi tadi dah makan nasi lemak, mee goreng dan kueh mueh tradisional. Menu-menu ini sungguh menggegarkan salur jantung aku.



Ok. Cukup. Saya sangat lapar sampai saya makan roti dengan mentega kacang. SANGAT ENAK. Makan beramai-ramai bersama teman-teman yang semuanya dalam kondesi yang kebuluq. Ekekekkeke! Makan roti mentega kacang disulami dengan Neslo pagi tadi, nasibbaik belum basi lagi, hehehehehhehe! :)




*sedap sungguh sampai hidung aku naik kembang semangkuk*


22 comments:

  1. eh sama la kita.. baru je jap tadi makan roti dengan mentega kacang lady's choice..huhu

    ReplyDelete
  2. mlm tadi baru gi beli 2 mende alah ni... mentega kacang ladys choice n coklat ngan roti gardinea... perghhh terbaekkkkkkk hehe

    ReplyDelete
  3. pehhhhhhhhhh sedap tue coklat ngan butter..i likkeee...
    sedap ke nok makan ubat kokok..hahahaha

    ReplyDelete
  4. aku pun tengah mentekedarah kueh mueh tradisional ni..

    ReplyDelete
  5. sedap apa makan roti ngan mentega kacang camtu.. ena pun wat stok kat opis bila lapor... memg sonang!

    ReplyDelete
  6. umangaih camno idung kembang semangkuk..heheh..sabo je la tgk roti tu..hiaih..dh la posa ...

    ReplyDelete
  7. amboi nampak mmg sedap tu... ieda mai sekeping... hikhikhik....

    ReplyDelete
  8. SALAM,
    LF JUGA SUKA MAKAN ROTI TAPI ROTI CANAI. ROTI CANAI TELUR PANAS2 LAGI SEDAP

    ReplyDelete
  9. adeh sdpnya peanut butter.. tapi syg tak boleh mkn, klu mkn mesti kaki sakit tiba - tiba... teruk betul sumpahan nya....

    ReplyDelete
  10. sy x suka mentega kacang..huhu..

    ReplyDelete
  11. layan... sedapnya... lady choice.. lama tak makan sis..huhu.. sedey lah pulak..tiba2..hehe

    ReplyDelete
  12. memang sedap roti & mentega kacang... makan tak hengat...

    ReplyDelete
  13. byknye lahai gambar makanan pepagi buta ni. dah la tak mkn lagi ni(tipu). agak2 skang jugak kena pg carik nasik ni. lapo betul dah ni

    ReplyDelete
  14. memang sedap tu...letak kaya sedap juga...tapi orang rumah suka benar letak jem coklat...jadi, layan jer...hehe

    ReplyDelete
  15. mmg sedap sggh...mcm x jumpa lama nuh...hahaha,,lawak je

    ReplyDelete
  16. Hmmm boleh menambahkan berat badan dengan mendadak

    ReplyDelete
  17. salam..
    memang kelihatan
    kelaparan betul
    tu..he he

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014