Thursday, 25 November 2010

CERITA SERIBU SATU MALAM (TAJUK SELALU TAKDE KAITAN DENGAN ISI)


*Tayang sikit cerminmatarabunjauhbukanrabunayam baru aku, hahhaha!*



  1. Assalamualaikum!
  2. Setelah genap sepurnama baru kelmarin tiba di Ipoh, acah aje...hehehhe! seminggu je ;p
  3. Seminggu jugak tidak berpoya-poya di alam maya sebab aku demam, anak aku demam, laki aku demam, adik aku demam, anak sulung kak lisa demam, anak kak sha sekaligus 3 orang demam, anak pak long ujung kampung demam, nek lijah kampung pinang sebatang pon demam, pendek kata virus pon sibuk perpoya-poya lebih dari aku.
  4. Anak aku baru baik demam sebab malam tadi pergi hospital masuk ubat ikut bontototot! Mak nya terselamat dari dicucuk bontototot. Tapi apak nya pula tak terlepas dicucuk bontotot! ekekeke!
  5. Aku sambung cuti sampai esok. Bos, marah tak?
  6. Hari raya lepas aku amik bahagian buat qurban, boi le cerita dah basi seminggu lebih, aku nak cerita gak, hehehe :p
  7. Pak cik aku meninggal hari Ahad lepas (21/11/2010) jam 5 ptg, jenazah sampai dirumah pada pukul 8 malam dan dikebumikan pada keesokan paginya. Innalillahh...
  8. Disebabkan kat kampung takde nak buat ape, aku ngan ahkak-ahkak tersayang buat mesyuarat tingkap sampai pukul 3 pagi.
  9. Aku kat umah mak aku sekarang, depan aku ada tv budak-budak tengah layan citer katun thomas n frens (ye kot namanye heheh) yang telah diulang tayang buat kali yang ke lapan puluh lapan kali.
  10. Pening pale ni, petang ni baru nak balik umah aku (kalo betoi-betoi sihat), malam nanti baru update lagi sekali gus ngan gus dur berblogwalking, caiyok! caiyok!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014