Friday, 14 January 2011

ASTRO FIRST - DARI PAWAGAM TERUS KE RUMAH

*sambil berblogging sambil tengok wayang*




Mesti ramai dah tau kan pasal astro first ni, promo banyak kat astro gitu. Sape suka? sape suka? tapi bagi kaki wayang mesti nak ke wayang gak, siap peluk-peluk pop corn dengan air coke. Lagi-lagi nak pergi nak pakwe makwe korang. Feel la konon time bercinta.




Tapi bagi aku, aku suka astro first! Sebab tak bayah bayar tiket : sebab bulan-bulan bil astro laki bayo, boleh tengok dengan anak aku sekali siap boleh berenti kejap nak basuh berak kencing anak aku, boleh peluk-peluk dengan laki siap baring-baring lagi depan tv, hahahahahha!




Sesiapa yang berminat nak menempah boleh klik SINI. Dan segala pertanyaan lanjut mengenai segala pembayaran, siaran dan filem, boleh baca SINI.



Ape lagi..langgan dan tonton sampai pengsannnnnnn :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014