Friday, 14 January 2011

KLIK UNTUK MASUK KE ALAM LAIN

Syoknyer Blogging

Klik untuk masuk ke alam magika!




Aku lepak kat sini sekarang. Kak Nojj pon ada. Bro Zulkbo pon adooo. Banyak manfaat, segala masalah berkaitan blogspot or wordpress ada penyelesaian disini. Dan yang penting, aku suka yang ini :


Bukti Laman Forum Menyumbangkan Backlinks Pada Blog



Hehehhehehe!


Owh! Sesape berminat menjadi moderator, boleh apply sekarang. Silalah isi kekosongan hati saya ini, eccece..silap taip, hahahaha!



Kekosongan Moderator



Jumpe disana! :)

12 comments:

  1. backlink tu ape ye...sorry la...tak tau sangat term2 berblog ni..malu bertanye sesat jalan...ehehhehe....

    syoknye blogging tu macam gengblogger gak ye....??

    ReplyDelete
  2. tak pernah join lagi forum yang nih.
    kena join juga nampaknya.

    Latest Entri :
    Yeaayy Cuti : Keputeraan DYMM Yang Di-Pertuan Besar Negeri Sembilan

    ReplyDelete
  3. salam..
    sampai juga anda ke alam tu
    ye..?wellcome to the club..he he

    ReplyDelete
  4. alam ape tuuu???
    utk budak2 baik ker.. budak2 nakal?
    hehehe

    ReplyDelete
  5. haaaaa sat gi baru nak terjah heheh

    ReplyDelete
  6. salam. meh2 meriahkan balik sb. da upgrade baru. hehe http://syoknyerblogging.com/v1/

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014