Tuesday, 25 January 2011

KAD KAWIN MACAM COKLAT

*kemusykilan. eja 'kemusykilan' aku ni betoi tak?*




Serius cool gempak giler. Minggu lepas lepak kat umah mak aku. Tetiba pakcik semat pakai baju kaler macam pos opis datang kat umah. Dengan ghairah berlari ke pintu. Sambutan hangit untuk mendapatkan pos ekspress pakcik semat itu. Eh, apa hal pulak pos ekspress atas nama apak aku. Lupe, ini kan rumah apak aku, bukan aku. Hehehehe! Sengih sengal sensorang. Musykil giler apak aku dapat pos ekspress, paling hot pon apak aku dapat pos laju, tu pon sebab saman V3 anak dia atas jalan raya. Lagi musykil dapat 2 pos ekspress dalam masa yang sama!




Dalam kegedikan nak tau jugak, aku tunggu lah apak aku balik dari kerja petang tu. Gedik gelisah, eh pehal aku pulak overdos nak gelisah. Mak aku relax aje, miahahaha! Fine. Apak aku balik, mulalah acara bukak sampul pos ekspress yang menjadi tanda tanya ramai seramai 3 orang dalam rumah tu. Rupa-rupanya...ceh..kad kawin rupanya T_T










*cool*




Memula aku tengok, siap cakap wow! ish..macam tak gempak kan, balik semula. Wooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!! Ha..baru cool, hahahahah! Cun betoi kad kawin ni, dari sape? ofkos dari adik ipar aku. ni nak kawin tahun baru cina ni. Giler gempak kad kawin, macam coklat! Rasa nak gigit-gigit, yummieee!!!




*Hasnol & Baiti*
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014