Monday, 3 January 2011

HARI TERAKHIR DARA

Hari terakhir dara member aku, bukan aku. Hahahhaha! Member opis nak kawin, tapi sebelum tu nak bergumbira dan tangkap gambo sebagai tanda kenangan terakhir dara,sob..sob..sobri, hahahhaha!



Sebagai memenuhi permintaan beliau, kami beli makan dan lepak di Jepun..erk..taman Jepun. Banyak duit nak ke Jepun!





PUBA Next Top Model Season Lapan Ploh Lapan, hahahah!





Dari kiri : Single but not available, Sold, Sold, Entah ape status, Sold. Pilih..pilih..yang Sold tu tolak tepi ye...Hahahahha!!!








Makan sampai cirit, heheheh!








Semua muka nak baik aje, getik aku, hahahaha!





Dan baik sekali lagi....









Model baju kurung musim tengkujuh








Ok, main lompat-lompat pulak walaupon berat dosa. 1,2,3 Lompat! Yeahhhh! Bak kata Ijat, "Nadia umpama di sula! " Hahahhahah!






Ok..ok..sekali lagi Lompat!! Perghh....Berketak tanah sampai Sungai Buloh!



Aduss....rasanya entri malas ni, caption bodo-bodo je. Bye! :)

19 comments:

  1. pergh...bila mak dara melompat...bergegar segala...weeee

    ReplyDelete
  2. semua pink...selamat memberi dara kepada suami ye member ida...

    ReplyDelete
  3. perggggggggghhh tajuk! cam biasa.. terhangat di pasaran kan ieda.. :D

    keh keh.. gelak guling2.. baca n3 ni.. eh! mana ada guling.. :P

    ReplyDelete
  4. Ha ha ha! ( gelak kat mereka2 yang sedang melompat itu )..

    ReplyDelete
  5. amboi2..bestnye gambor2 sume ni..chill je :)

    ReplyDelete
  6. wow lompat tu plg adventure ngn baju kurung lg..

    ReplyDelete
  7. fuyoooo...melompat yg x thn tue...hahaha..

    ReplyDelete
  8. mula2 tengok gambar ayu-ayu jer semua..
    last2....ayo-yooo..kadawalliee,,

    ha..haa2..gurau noo.

    ReplyDelete
  9. agak2 sampai bila korang nak emlayang di udara dalam gambo lompat tu?haha

    ReplyDelete
  10. ya ampnm korang...bukan main lagi ni...bab yang lompat2 tu nampak comel jek.. :P

    ReplyDelete
  11. terhibur sekejap baca entry ko ni...:)

    ReplyDelete
  12. ko pki camera dslr ke snap pic lompat2 tu?aku x nah ada aksi lompat..maklumlah camera ciput jek..ke aku x reti nak buat kt camera tu

    ReplyDelete
  13. taman jepun..
    lama x kesana..
    rindunyer,,,

    ReplyDelete
  14. tudia punya gonjeng sampai terselak kain melompat..

    ReplyDelete
  15. Aduhai yang melompat semuanya nampak berat. Haa..haa..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014