Wednesday, 12 January 2011

AGAKNYA DIA DENGAR JERITAN BATIN KU



Terima kasih daun bunga raya, kalau nak bagi lagi aku terima aje. Serius takde bakat langsung nak jadi juara berpantun peringkat kampung. Haa...semalam dapat dah BE baru untuk tahun 2011. Hehehehehehe! Muahh!! Muahh!! I lap u babeh! Hahahahha! :)




Dengar
Oh! Jeritan batinku
Memekik-mekik
Memanggil-manggil
Namamu selalu
Sehari kurasa sebulan
Hatiku tiada tertahan
Ku pandang kiri
Ku pandang kanan
Di kau tiada...


Risau
Batinku menangis risau
Makin kau jauh
Makin hatiku bertambah kacau
Mengapa kita berpisah
Tak sanggup menahan asmara
Oh! Dengarlah
Jeritan batinku

Hahahhahaha! Terima kasih , jasa mu ku kenang.

12 comments:

  1. hahahaha....lawak la hang ni dik da...

    ReplyDelete
  2. waaa....weeda lun dapat lagi BE untuk tahun ni..nak menjerit batin gak r...

    ReplyDelete
  3. Tahniah lah yer, dah dpt BE 2011.

    ReplyDelete
  4. kakkkkk....



    weeda baru cek nuff..dah dpt BE baru...lalala~~

    keh keh...eksaited gitau akak...

    ReplyDelete
  5. kena jerit hari2 la gini kot...ehehehee

    ReplyDelete
  6. syoknya dapat BE...best best...

    ReplyDelete
  7. Ieda.. kita serupa.. dah lama takdpt BE baru semalam dia dah muncul.. :)

    ReplyDelete
  8. ouhhh sy belum lagi..thg menunggu tetiap masa p chk..adoiii come on nuff!! give me oneeee haihh

    ahh terseksa batin kuuuu

    ReplyDelete
  9. Nak terima kasih juga pada nuffnang.. Selepas 4 bulan blogging tak pernah dapat BE.. Selepas membaca tips2 dari bloggers lain barulah dapat BE berturut2 tanpa henti.. :) Love u nuffnang..

    ReplyDelete
  10. wahhhh..bestnya ada BE utk yr 2011

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014