Saturday, 22 January 2011

MAMA BOSAN!


Fine! Amanda kena buli dek mama dan aunty rara yang tengah bosan bapak!

Muka tenang macam ustazah walau dibuli. Tak berbaloi membuli kata aunty rara

18 comments:

  1. hahaha...cool punya amanda! cian aunty2 tau..ekeke..

    ReplyDelete
  2. macam mana nak tengok gambar ni? amanda kat atas ke kat bawah?hiks..

    ReplyDelete
  3. hahahaha..cian die kena buli..

    ReplyDelete
  4. hihi..dasatnya uols membuli...

    rini pon we all buli Nureen..hihihi

    ReplyDelete
  5. salam akak...

    tak baik btul akak ni..dah jadi mak org pun blh buli2 lg....

    isk..isk...isssskkkkk.....

    ReplyDelete
  6. hehehe. mcm bahagia je amanda kena buli ngn mamanya.. :P

    ReplyDelete
  7. tetap cool walaupun dibuli..hahaha

    comel betul muka dia

    ReplyDelete
  8. salam..
    penderaan tu..
    kena report
    TELEDERA..he he

    ReplyDelete
  9. ya ampun..sian amanda..meh sini aunty nak buli plak..hehehhe

    ReplyDelete
  10. ya ampun..sian amanda..meh sini aunty nak buli plak..hehehhe

    ReplyDelete
  11. Ha..ha..ini boleh buat aduan pada Talian Nur 15999 :-) Ganeh sangat dera anak

    ReplyDelete
  12. sabo je lah
    tp el pun sllu gak wat kt budak2 tu hahahaha

    ReplyDelete
  13. HAHAHA. relex je amanda tu :)

    ReplyDelete
  14. ya ampon... sumpah aku kesian ngan budak kecik tu...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014