Tuesday, 18 January 2011

EE... GELI AKU!

AMARAN!!


(SIAP HURUF BESAR, BETOI-BETOI AMARAN NI!)


KALAU TENGAH MAKAN JANGAN BACA ENTRI INI



Poyo je ayat, hahahahaha! Kalau jenis tak kisah macam aku, radak le. Eh, lupe nak citer. Semalam aku pakai foot detox pach masa titun. Ni biras aku bagi. Kalo nak beli sendiri tahun akan datang pon belum tentu aku nak beli, heheheh.



Ni katanya untuk membuang segala anak beranak toxin dan melansing badan. Bab melansing kan badan tu aku tak berapa pasti tapi aku ada baca jugak kat dalam majalah memang foot detox ni boleh membantu. Tapi kalau lemak dah tepu bagai beranak pinak datuk cicit, tak tau lah membantu ke tak, heh! ;)





dan inilah hasilnya malam semalam



ee......banyaknyer toksin! Yaauucchhhh!!! Malam ni kene buat lagi. eh..eh..abang jangan kacau saya ok! Hahahahahhaha!



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014