Wednesday, 12 January 2011

TIBA-TIBA JE AKU BUTA WARNA

Hari ni malas nak berblog. ececece..aku menyampah betul kalau buat ayat macam tu tapi ni update gak, hahahha! ok2 pastikan tak buat ayat macam tu dah dalam kamus hidup berbelog.



Suci musalmah tak belog ni? Ada bau-bau dari syurga tak? Putih melepak abiss. Ni terus terang aku cakap aku tiru CikMot. Hahahahha! Giler tak malu mengaku tiru orang. Jujur tu beb..jujur! CikMot tak marah kan kan kan? Hehehehhe! Suka tengok belog CikMot yang suci tu tak ternoda dek kalerpul, aku pon nak gak. 





Ni pon sebab dah bosan pakai kalerpul-kalerpul.








Dah memang takde alasan lain, pendek kata tiru CikMot aje lah! Hahahahha! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014