Monday, 10 January 2011

BLOGGER GODA BLOGGER

Hahahahaha! Ok..ok, jangan bimbang, takde sape yang ternoda kali ini. Ni semua entri Kak Asha pagi tadi. Hihihi aku gelak macam tu.



Maapkan saya kerana segala jualan tidak langsung telah menjamu hati Kak Asha, ekekeke! Tak pe, pasni kita sesama kurus dan memantopkan channel V kite, huahuahua!



Pasal tudung lilit-lilit semeter tu, nanti ieda tanyakan pada adik ieda, takpe..tak susahkan ieda pon, eceh, tetiba je jawab, tau dah nanti akak asha cakap cam tu, hahahhaa! Gurau je kak :)






*Ni picca terbaru Ieda*



Acah je, hahahahha! Ni adik Ieda, ntah ape kejadahnyer dia amik gambo kat dinding kulat ni, mintak kene kencing aje dinding ni. Abis seni lah tu, hahahaha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014