Monday, 10 January 2011

LAGU UNTUK AYAH



I love you,
You love me,
We're a happy family,
with a great big hug,
and a kiss from me to you,
Won't you say you love me TOO!

I love you,
You love me,
We're best friends like friends should be,
With a great big hug,
And a kiss from me to you,
Won't you say you love me too







*Amanda dan Mama nyanyi sama-sama sambil mata pejam dan lenggok kiri kanan, khas buat ayah tersayang, hahahahaha!*



12 comments:

  1. akak pun suka lagu ni..selalu nyanyi utk anak2

    ReplyDelete
  2. lagu barney...ngeee...comel jer bila cuba imagine.. ;)


    jom ke APA KATA HATI pulak,
    MAKAN-MAKAN SEPENA AJL25

    ReplyDelete
  3. salam..
    suka la ayahnya
    ye..mak dan anak
    nyanyi ubat tidur
    he he..

    ReplyDelete
  4. saya pun ikut nyanyi...hehe

    ReplyDelete
  5. Nanti nak bagi Aina lagu ni..suh dia nyanyi dekat bapa beliau ..

    ReplyDelete
  6. tertido tak ayah kena dodoi dgn lagu ni? ;)

    ReplyDelete
  7. ingat nk nyanyi jgk lagu nih tp tkt hujan turun..huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014