Wednesday, 19 January 2011

VANIDAH IMRAN KATA "SAYA CUMA TEMANKAN ANAK SAUDARA"



Kalau nak ke mahkamah syariah, kenapa mesti berpakaian hitam seolah-olah kamu pulak dilanda masalah!




Sumber: Kosmo

24 comments:

  1. moga rumah tangga deme aman bahagia...

    SAY NO TO CERAI ok...

    ReplyDelete
  2. @ciK mOt ©™

    tau takpe, suka sangat dengan pasangan ni, tamo tgk mereka berpisah..

    ReplyDelete
  3. menghormati majlis nok...
    ngehehehee

    ReplyDelete
  4. hope mereka ok2 je..spekulasi tu biasela kan :)

    ReplyDelete
  5. fuhhh..nasib baik diorang tak ape2.. :)

    ReplyDelete
  6. salam,

    uishhh... kita suke couple ni (V & shidee)... harap2 takder masalah dgn rumahtangga dorang...

    ReplyDelete
  7. harap mereka tak de masalah rumah tangga lah..

    ReplyDelete
  8. kalo dorang nih bercerai gak, kompem jadik pasangan ke-8 sehati berdansa (badi) slps sein n nana....

    ReplyDelete
  9. alahai..hrp2 takde pape lah..sygnyaaaa

    ReplyDelete
  10. takde apa2 kot..cakap V tu betul la tu..harap tiada 'badi' lagi bg pasangan ini.

    ReplyDelete
  11. diorg nie ker yg dikatakn pasang SEHATI BERDANSA yg akan berpisah.....huhuhu,x mo lah......aduhai~

    ReplyDelete
  12. harap2 takde apelah jadi ngan rumahtangga dorang

    ReplyDelete
  13. salam..
    doa saya semoga berbahagia sellau pasangan itu..tak mahu dengar kes cerai berai artis lagi..jadi contoh tak baik pada masyarakat

    ReplyDelete
  14. ish..moga dijauhkan la dari cerai berai ni...

    ReplyDelete
  15. ish..moga dijauhkan la dari cerai berai ni...

    ReplyDelete
  16. moga jodoh diorg panjang..

    p/s: meh jengah blog..

    ReplyDelete
  17. harap rak der lah kisah cerai berai lagi

    ReplyDelete
  18. suka dengan diorang. hope janganlah berlaku apa-apa kat rumahtangga diorang

    Latest Entri :
    Penipuan Blogwalking – Saya Hampir Terjebak

    ReplyDelete
  19. moga tiada apa2 yang mencurigakan....
    pst.... badi Nona tv3 ker...??

    ReplyDelete
  20. Payah kalau jenis orang yang suka serkap jarang jadi timbul fitnah

    ReplyDelete
  21. alahai..elak2 mcm manapun andai sesuatu terjadi....nak kata apa kan?

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014