Tuesday, 25 January 2011

KORANG SIBUK JE PASAL FASHA SANDHA, HATI AKU MACAM MANE???


Cehh....ni nak caras fofularitutt Fasha Sanda dalam ABPH, miahahahahaah! Hati ku 'Sepi Tanpa Cinta'. Gilakkk! Aku tengah baca novel ni, tahun berapa punya keluaran aku pon tak tau, masuk bilik tidur adik aku, mulakan operasi mencegah maksiat. Last-last aku berkhalwat dengan buku ni. Kuak lentang abisss atas katil sambil menitiskan air mata melayan novel.











Ciss....kutuk aku la tu, kutuk la...kutuk la aku sebab baca novel overdos menangis bagai tengok filem Kuch Kuch Hotak Hei.....sebab aku tipu aje, novel tu aku tak baca pon, pegang aje, lepas tu aku tidoooooo...zzzzzzzzzz......miahahahahah! :)








Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014