Saturday, 25 September 2010

7 PERHENTIAN....EH, NI TAKDE PERHENTIAN LANGSUNG

Malam tadi aku bertolak ke KL, kononnya ingat nak beraya rumah sedara mara kat sini. Doh ari tu beraya kat JB ngan Besut aje, yang sedara mara kat KL ni aku tak jumpe langsung dan dalam erti kata yang lainadalah - sesi mengutip duit raya anak aku, ahahahahha!



So lepas je abis kerja, pecut nak balik umah. sampai je umah...alahaiii....lakibini sebeleh umah aku bergaduh lagi, giler dasat aku dengar kena belasah,sampai Amanda pon dengar, Amanda siap buat muka terkejut, ngan mulut siap cakap, "Hah! Hah! Shuuuu!!!" ekekekek! Buat malu jer... Lantak lah ko lakibini nak tonggangterbalik ke hape....


Pas manghrib papa ngan ummi datang amik aku ngan Amanda, dalam 8.30mlm baru memulakan perjalanan, cewahhhh...apasal cam skema je plak ayat aku pagi ni, ehehehhe! kul 10.30mlm sampai le kat umah adik aku kat Ukay Perdana nih,...



Amanda diwaktu petang, asik nak bergaya je, tu spek mata itam aku yang kali ke tiga plah lapan dia buat patah, nasibbaik cermin mata lima hengget je, hahahah! opss...pecah lobang pulak, hahhaa!!




Tyra Bank pon kalah! hakhakhak!



nota sakithati : tajuk takde kaitan. entri bosan giler, ape kaitan gambo ngan tayra banks???? hahahhahahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014