Monday, 20 September 2010

RAYA KAN SEBULAN!

Inilah keluarga saya yang terchennntaaa! (siap ejaan lama, bebetoi cinta giler nih!) Teha & family takde dalam pic sebab beraya umah makmertua dia ;p




Kalau kita ni, raya nak sebulan, tapi kalau kat Mekah raya hanya 3 hari sahaja. heheheh! Puas jugak beraya sebulan, muka dan perut pon jadi booolat, hahahah!! Takpe...2beModel kan ada ye tak Kak Sha, hhahahahaa!!!!



Weiiii.......ni kali ke lapan ploh lapan aku nak bagi tau yang aku happpyyyy raya di JB, hahahahah! Opss...jangan marah ye, 2 hari sebelum rayer aku dah gerak ke JB, siap singgah KL, shopping kat Pavillion, bukan aku laa...laki aku, ape ke heyyynyer aku nak bersopping, aku pasar malam aje, heheheh!


Jom le melayan gambo rayer aku,ekekeke! Jom !! Cepat!! Aku nak paksa gak layan gambo raya aku, hahahaha!! Giler jahat. Kalau boleh nak buat entri raya ni sekali aje, itu pon kalau aku tak pening-pening lalat mengadap komputer, hikhikhik!



Ini bukan geng Upin Ipin, hehehehe!! Kami geng merah! Yeahhhh!!






Ni adik-adik aku, yang dipangku tu bukan adik ye, anak aku, hahahaha! Bebudak ni taksub fasyen, aku ni ikutkan saja dengan subang aladum laguna, hahahahha!!! Rantai tu pulak ada pulak yang kata macam rantai nak tarik kuda, wakakakaka! Hampeh tul sape yang mulut mengata tu, sumbat stokin dalam mulut baru tau ;p





Opss!!! Ini bukan adik saya ok! Hahahahahahhaha! Koya! ;p







Mujur tak pegang kompang ;p





Kurangkan sedikit kelentikan yang sedia ada tu yee...ekekekek! jangan marah ek, nanti pulang balik duit raya, wakakaka! ;p






"Ini bukan skandal saya! "- Iera Rahman

Hahahahhahaha!



Lepas bersalaman dengan family aku ngan makcik aku, kami pergi ke umah tok aku yang hanya sejengkal je dari umah makcik aku. Kami tak tdo umah tok, sebab dah penuhhh....Sesampai je, memasing sibuk bergambar. Maleh aku nak tepek picca keluarga auntie & uncle, banyak bebeno, nak tengok sila ke bukabuku hamba ye, hehehehhe! Eceh! Macam le ada orang nak tengok sangat ieda woiiii! hahahahaha! :)

Yang tudung purple sebelah laki aku tu, bukan bini baru bapak aku, itu auntie aku ok! Hahhaahha! Suami ngan anak dia semua sibuk dekat rumah MB Johor, ada catering umah terbuka.



Siap satu bab beraya di JB, pasni beraya di Kampung Raja, Besut, Terengganu. Peace No Jerit-Jerit. Hikhikhik! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014