Monday, 20 September 2010

RAYA KAN SEBULAN!

Inilah keluarga saya yang terchennntaaa! (siap ejaan lama, bebetoi cinta giler nih!) Teha & family takde dalam pic sebab beraya umah makmertua dia ;p




Kalau kita ni, raya nak sebulan, tapi kalau kat Mekah raya hanya 3 hari sahaja. heheheh! Puas jugak beraya sebulan, muka dan perut pon jadi booolat, hahahah!! Takpe...2beModel kan ada ye tak Kak Sha, hhahahahaa!!!!



Weiiii.......ni kali ke lapan ploh lapan aku nak bagi tau yang aku happpyyyy raya di JB, hahahahah! Opss...jangan marah ye, 2 hari sebelum rayer aku dah gerak ke JB, siap singgah KL, shopping kat Pavillion, bukan aku laa...laki aku, ape ke heyyynyer aku nak bersopping, aku pasar malam aje, heheheh!


Jom le melayan gambo rayer aku,ekekeke! Jom !! Cepat!! Aku nak paksa gak layan gambo raya aku, hahahaha!! Giler jahat. Kalau boleh nak buat entri raya ni sekali aje, itu pon kalau aku tak pening-pening lalat mengadap komputer, hikhikhik!



Ini bukan geng Upin Ipin, hehehehe!! Kami geng merah! Yeahhhh!!






Ni adik-adik aku, yang dipangku tu bukan adik ye, anak aku, hahahaha! Bebudak ni taksub fasyen, aku ni ikutkan saja dengan subang aladum laguna, hahahahha!!! Rantai tu pulak ada pulak yang kata macam rantai nak tarik kuda, wakakakaka! Hampeh tul sape yang mulut mengata tu, sumbat stokin dalam mulut baru tau ;p





Opss!!! Ini bukan adik saya ok! Hahahahahahhaha! Koya! ;p







Mujur tak pegang kompang ;p





Kurangkan sedikit kelentikan yang sedia ada tu yee...ekekekek! jangan marah ek, nanti pulang balik duit raya, wakakaka! ;p






"Ini bukan skandal saya! "- Iera Rahman

Hahahahhahaha!



Lepas bersalaman dengan family aku ngan makcik aku, kami pergi ke umah tok aku yang hanya sejengkal je dari umah makcik aku. Kami tak tdo umah tok, sebab dah penuhhh....Sesampai je, memasing sibuk bergambar. Maleh aku nak tepek picca keluarga auntie & uncle, banyak bebeno, nak tengok sila ke bukabuku hamba ye, hehehehhe! Eceh! Macam le ada orang nak tengok sangat ieda woiiii! hahahahaha! :)

Yang tudung purple sebelah laki aku tu, bukan bini baru bapak aku, itu auntie aku ok! Hahhaahha! Suami ngan anak dia semua sibuk dekat rumah MB Johor, ada catering umah terbuka.



Siap satu bab beraya di JB, pasni beraya di Kampung Raja, Besut, Terengganu. Peace No Jerit-Jerit. Hikhikhik! :)

18 comments:

  1. kepala mesti lentok2 kan....ehehehe dah nama adik beradik...tapi cute...ala2 posing model memasing...tak reti nak posing tegak2 dah ni bila ternampak lanser kamera kan...
    ieda dgn mak pun mcm adik beradik...nanti agaknye ieda dgn anak pun bila dah beso mcm adik beradik gitu...badan slim melim...

    ReplyDelete
  2. meriaahh..bergambo beramai2..! ^_^

    ReplyDelete
  3. wah merah mak ngah...so sweet la amnda berbaju kurung

    ReplyDelete
  4. Raya sebulan, tapi badan saya tak gak naik2.. kalau la boleh naik, seronok jugak. ni kurus keding.sangat la kesian.. huhu...

    ReplyDelete
  5. hahaha...meriah²....kite kt cni mmg raye sebln pun and sib bek aku sempat gak raye lg thn ni..hehehe...kalo mase beraya kt mekah dulu x smpai 3 ari pun ieda...pas solat sunat raye tu dorg tukar²/agih² makanan dlm masjid pastu dh x de ape² pun...cm hari² biase je..meriah lg mase puase...huhuhu...

    ReplyDelete
  6. Salam..sungguh meriah..kirim salam pada habib dan mak engku semuanya..

    ReplyDelete
  7. fewit sis ieda yg vogue..selamat hari raya! XD

    ReplyDelete
  8. lama dah tak singgah sini. selamat hari raya ! ;DD

    ReplyDelete
  9. wah...sakan bergambar even tgh hujan lebat.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    TIPS MENGEMBALIKAN MOOD BEKERJA

    ReplyDelete
  10. aahla ieda..raya di johor tp raya ke 2 dh blk perak semula..mehla manjung..

    ReplyDelete
  11. Wahh meriah yer..Ieda beraya di Johor.. bestnya makan laksa johor..tuh.. :)

    ReplyDelete
  12. cute tgk muka ieda....soft je...hehe

    ReplyDelete
  13. raya kat besut rumah siapa? kampung me tu :)

    ReplyDelete
  14. rumah arwah nenek aku kat jabi, terkenal dengan sate :p

    aku dh lama tak balik besut tp aku balik umah mak aku kat dungun.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014