Tuesday, 28 September 2010

AKU NI TENGAH GEDIK, SILA BACA SAMPAI ABIS

Haaa....serius aku tengah gedik, ni gedik berperingkat - peringkat, miahahahaha!!! Sebenarnya kan....aku kannn...nak bebeno tengok cerita Magika, alah...yang dok sibuk tengah tayang tuu...yang lagu tema dia selalu main kat radio nunnn....haaa....aku peduli hape kalo orang nak cakap,"ekeleh...cerita melayuu yang nak tengok sangat" tak pon ayat sengal "sedapp sangat ke cerita tu?" haaa.....peduli ape kan, miahahahha!!!




Tapi....aku planning nak tengok hari sabtu ni, ngan kawan-kawan aku, aku ingatkan...nak bawak Amanda sekali la masuk wayang. Bolehhhhh ke wehhh? Umur anak aku baru setahun setengah, bolehhh ke bawak masukk? Aku takut anak aku ngamuk je dok 2 3 jam dalam panggung, mau jugak ada yang tengok aku bersilat ngan Amanda dari tengok Magika, hoohohohoo!!!



Ingatnya nak tinggalkan Amanda ngan ummi aku, tapiiii ummi aku pon tetiba gedik nak ikut sekali tengokkk wayang, wajibbb bawak, sangat ummie punya pasal! Hahahahha! So aku ingat nak bawak Amanda masuk panggung sekali, aku bajet nak tengok tengahari sebab time tu dia titun selalunya, so bolehlah dia masuk je panggung terus titun, hohohoho!!! Bijak tak? Bijak tak? ke sengal? hahahahha!




Tapi boleh ke nak titun ngan sound kuat nak mampos??? Aku rasa cam boleh sebab dalam bilik karaoke pon boleh je dia titun masa aunty Tina dia tengah melalak, betulkan Tina hahahahaha!!!



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014