Sunday, 5 September 2010

JOM PING DI PingMe! at yanmieonline

Aisehhh! Kompom korang panasss je bila GengBlogger tak boleh nak ping. Entah ape pula lah masalah kali ini. Takpe...banyak lagi tempat boleh ping. Dan yang terbaru aku dapat tau dari rakan blogger, korang boleh ping dekat PingMe! at yanmieonline.




Foundernyer adalah Kak Yan, yang mesra alam macam jugak PingMe! dia yang mesra SEO, hehehehe!! Bukan bodek ok! Aku kenal Kak Yan sejak dia pakai blogspot lagi, pastu makin lama dia makin maju dan aku banyak rujuk blog dia untuk tanya pasal blogging dan SEO bagai.




PingMe! ni masih baru lagi, so marilah kita reramai mengeping kan entri memasing kat sana. Ape lagi, copekkk! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014