Saturday 4 September 2010

MARI RAMAI-RAMAI KEMBUNGKAN PERUT

Istilah Lenggang Perut tu memang biasa je dengar tapi lenggang perut yang stail aku ngan member-member lain sikit. Bila dah kenyang berbuka, mulalah jalan melenggang sekali dengan perut-perut ko jalan dulu. Siap ada member aku cakap rasa cam perut dia jatuh ke lantai, hehhehe! Gilak betoi, tu la..makan ikut nafsu, cuba tiru cam aku, makan ikut diet, wakakakaka! Cissss takde maknanya nak diet!



Semalam aku berbuka puasa dengan bebudak opis aku. Hari tu diorang dah berbuka bersama sekali dengan bos, tapi aku takde, sebab balik kampung. So diorang buat sekali lagi untuk sekali ngan aku, kali ni tanpa bos, bestttt laaaaa! Hahahaha! Macam biasa, berbuka di Heritage Hotel, tempahan awal dapat murah 15% diskaun.



Staff yang rata-ratanya kembang (aku bakal menjadi kembang gak nanti)






Stall ayam dan kambing panggang ni lah selalu menjadi tumpuan orang ramai. Berpeluh sakan abang chef nak memotong kambing, hiaakkkkk! Hahahhaa!!!





Pada pendapat aku, food kat sini sedap. Tempat ni penuh yang amat. No wonder la orang ramai setiap tahun walaupon ini bukan hotel bertaraf 5 bintang. Sedap = harga berbaloi. Sebab semalam penuh sangat, aku dah rasa macam bazar lah pulak. hehehhe!! Kesian pulak aku tengok ada table yang sampai ke pintu masuk dapur dan ada jugak table yang dah dekat sebelah lif, memang tin sardin giler! Mujur kami tempah dapat table yang strategik, cuma jauh skit nak amik food.




Biasalah bila dah ujung-ujung stall aiskrim pulak jadi mangsa, kuikuikuik!




Owh, kali ni aku tak pergi ngan laki aku, sebab dia kerja petang, Amanda pulak, aku tinggalkan dengan ummi, pastu ummi bawak Amanda pergi masjid negeri untuk bertarawih, wah! Bagus betul, anak aku pergi masjid, maknya melantak kat sini, hehehehe!




Kiss muah!muahh!! dah kenyang? sedap? suka hati? jom balik!!!!!!!



* Syukur alhamdulillah...rezeki tidak putus-putus.Aminnn...

4 comments:

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014