Monday, 20 September 2010

TERBANG DI AWAN BIRU - AWAN IEDA :)


Gambar tipu sebab laki aku nampak kurus! Jeles kot, huahuahu!



Hahahahah!! Sila baca bebetul, Awan Ieda ok, jangan sebut Sawan Ieda pulak, naya jer... Lepas dah makan berak kuar segala Laksa Johor, raya keduanya dengan penuh kegedikan aku terbang ke Kota Bharu, Klatee... Beraya di rumah mak mertua ngan pak mertua aku.



Pepagi buta papa hantar kami ke Lapangan Terbang Senai, dekat jer dari umah makcik aku. Entah nape nak kuar umah pepagi buta, padahal flight aku pukul 12 tghari, huahuahua!!! Dalam masa yang sama laki aku sakit perut. Ye kot...perut laki aku terkejut makan banyak Laksa Johor ngan Mee Rebus Haji Wahid, hahahhaha!!! Aku steady aje, perut tong sampah, hahahha!!






Tengok! Diorang siap pakai baju raya lagi sebab nak pergi beraya lepas hantar aku. Heheheheh!! Takpe, beraya di mana-mana pon sama aje, lagi pon kesian pulak dekat mak&pak mertua aku, sunyi umah sebab semua anak raya belah mertua tahun ni, heheheh! Takpe...next year giliran Besut pulak yeaahh :)






Aku naik aje, mesti nak berebut ngan laki aku sape dapat duduk tepi tingkapppp, hahahahha!!! Skang anak aku kecik, nanti dia beso, tiga-tiga berebut, hehehhe! Dari JB ke KL aku duduk tepi tingkap. Dari KL ke KB pon aku gak hehehehehe!!!







Tapi kalau dah duduk tepi tingkap ni, kene pengang anak le jawabnyer, dah Amanda pon suke bebeno tengok awan. Siap cakap "Wwoooo!" lagi, hahahahah! Kesian anak aku, bak kata orang kampung "pestaim naik kape torobang" wakakakakka!!




Biase lah budak Amanda ni, bila dok lama skit dalam flight, mula bosan, mulalah tingkap jadi mangsa, dok main bukak tutup, hahahhahaha!!! Mujur tak buat taik, kalo tak satu hal pulak aku nak membasuh, ekekekeke! Kang mengaum satu kapal bau taik ucuk, ekekekeke!!!







Amanda mula penat dan pening-pening ayam. Bagi duduk sikit, mama nak bancuh susu lemak manis disukai ramai.



Dari JB ke KL 30 minit sajer. Transit kat KLIA. Flight kul 3.15ptg pulak untuk ke Kota Bharu. Bila dah sampai KLIA, mulalah meraba nak cari toilet, laki bini nak membuang, heheheh!!!



Nak pulak jadi cerita, lepas semua muka segar pas membuang, terserempak pulak ngan jejaka kecik molek ni, hahahahah!!! Aii...bertegor ngan laki aku macam kenal bebeno, siap amik gambo sekeping. Tapi aku tak amik, maluuu...dushh!! dushh!! *Sila yakin saya memang pemalu! Hahahahahah!!







Mr. Sham wif Ally Iskandar







Aku lapar yang amat! Pagi tu hanya sempat breakfast mee goreng. Laki aku takmo makan sebab sakit perut yang amat. So aku lepak kat Jonker Walk Kopitiam, belasah Sandwich Tuna, sedappp! Ye la..tengah lapar, semua jadi sedap, wakakakak!




Ok, masa dari KL ke Kota Bharu, aku dah mula pening, Tak mengandung lagi ok! Mual je rasa, hahahahha! Dari KL ke Kota Bharu amik masa sejam, adussss! Memang serius kot loya, pening yang amat. Mujur Amanda tak banyak songeh, dia pon senyap je. Isskkk...aku pon tengah taip ni terasa loya pulak, wakakakaka!!!





Tapi korang jangan loya pulak tengok gambo ni, tampo kang, hahahahha!!!







Tepat pukul 4ptg, alhamdulillah...selamat sampai di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Kota Bharu. Adalah yang menyambut kat sana, nak ke Besut pulak amik masa 2 jam! Jam nak mampus, aku dah la pening...siap melingkor kat belakang kereta, huahauha!! Ekceli, amik masa 45 min je nak sampai umah tapi sebab jam kan...kereta banyak, almaklum baru raya kedua time tu...



Pukul 6ptg selamat sampai umah MIL&FIL aku, alhamdulillahh....


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014