Thursday, 30 September 2010

DIGI iPHONE 4 LIFE

Cepat! Cepat! Masih ada sejam untuk semua submit contest iPhone dari DIGI ni, haaaa...ko lambat bebeno ape heii ieda weh...

Aku lambat asik lupa je laa........mujur sempat, miahahahaha!!

Dan kata-kata semangat terakhir buat DIGI :


Kenang daku dalam iPhone 4 mu
Pilihlah daku pemenang yang satu!!


Miahahahaha!!

Nuffnang, cepat la buat contest lagi, aku tengah menggila nak bercontest ni, hehehhe!

6 comments:

  1. gud luck.. doa kt tuhan banyk2 semoga dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  2. alamak..akak tak joinlah! dokdan dh ee?..huhu...tu aa jrg2 bukak email =P!

    good luck eida!

    ReplyDelete
  3. ena baru je tengok kat emai tadikk.. sekali tak sempat la nak wat post.. hjuhuh


    Gd Luck!

    ReplyDelete
  4. nak jugak...tp mls nk join...haha..

    gud luck yee...

    ReplyDelete
  5. gud luck!!x sabar nak beli iphone 4...hahaha...x tau ler sapa yg nak belikan..berangan dulu...=)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014