Thursday, 30 September 2010

AKU SANGGUP TAK MAKAN TENGAH HARI SEBAB NAK MAKAN CHAR KUEY TEAW

Semalam aku sanggup tak makan tengah hari sebab asik teringat dekat char kuey teaw kat pasar malam umah aku tu, sedappppp giler laa, serius!



Balik kerja, bawak kereta lelaju sebab takut bederet beratur nak beli char kuey teaw. Tunggu laki aku balik dari kerja, kul 7 malam baru sampai, padan muka aku, hahahah! Pastu Kul 8.30 mlm baru pergi beli char kuey teaw, mujur laaa hujan renyai-renyai tak ramai orang la, hohohoh!!!



Rezeki-rezeki....amik ko aku balun 2 pinggan, makan harus ikut nafsu, opsss...tak sesuaiii!


notahujungbulangajidahmasukke: sememangnya memang aku tak makan tengah hari, hahahaha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014