Tuesday, 28 September 2010

GURU MIMING DI FACEBOOK - TEACHERSHIDA PARITMARI


2 hari lepas, masa bukak facebook, aku ada ternampak video ni, lucu pon ada! Dan hari ni bila aku bukak facebook lagi, dah ada fanpage rupanya. Siapa cikgu miming ni?


Aku pon tak pasti tapi dia menggelarkan dirinya Cikgu Shida, seorang guru rupanya, hehehehe!! Fan page dia - TeacherShida ParitMari! . Aku seronok tengok gelagat cikgu ni miming, bukan seronok nak merendah-rendahkan dia ok! Dan suka ngan kata-kata dia, "LET'S ENJOY...PEDULI APE ORG NAK KATE! YEAH!!!!!!"


Miming Yank Wali Band





Biasalah bila dah buat macam ni semua, tak semua orang suka, ada yang kritik juga. Katanya sebagai cikgu shida patut tunjuk contoh yang baik. Pada aku lahhh...tak la teruk sangat, bukannya dia buat benda tak elok, dia cuma nak menghiburkan orang. Terus aku memang tak suka giler ngan cikgu yang skema dan lurus nak mampos. Student pon boleh fedup.




Ada kriktikan dan ada juga pujian. Terpulang pada pandangan individu masing-masing.


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014