Wednesday, 22 September 2010

ROTI CANAI ROTI

Puas!! Aku puas!! Hahahahahha!!!


Opss...ni bukan puas kategori lucah, hahahhahaha!!!


Weh, puas hati aku dapat makan Roti Canai. Lama kot aku tak makan roti canai. Roti Canai ni la paling boleh buat gemuk, dah pulak tu tak baik untuk kesihatan. Banyak minyak...nak uli pakai minyak, nak goreng pakai minyak, belum lagi kot tercampur minyak kelapa yang mamak tu pakai, ahhahahahha!!!


Dari bulan puasa hari tu aku asyik teringat bebeno dengan roti canai. 2 hari sebelum raya, pukul 11malam aku buat perangai.


"Bang, jom pergi mamak jap, rasa nak makan roti canai lah,"mata ngantuk ni, tapi hati nak jugak makan roti canai, heheheh!


"Hishhh...dah lewat ni, lagi pon dah nak raya, orang makan ketupat lemang, ni roti canai pulak,"huahhhh amik ko!


Pendek kata roti canai memang tak elok tapi sedappp! Bahaya tu la yang sedap.


Sesekali takpe kot, dah berbulan tak makan roti canai, hari ni baru berani nak makan balik, hehehehe!!



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014