Friday 1 October 2010

CIK STREAMYX, DENGARLAH LUAHAN HATI SAYA...


Hye Cik Streamyx, saya ni peminat setia awak. Walaupon setengah orang marah-marah kat awak tapi pada saya awak tetap di hati. Awak tak pernah bagi masalah pada kawasan saya. Tapi sudah 2 minggu saya berkecil hati dengan awak.



Cik Streamyx, jangan risau...saya tak lah marah sangat kat awak sebab....hari ni hari Jumaat, hohoho!! Hari yang mulia, lagi pon tak guna saya nak marah-marah awak, buat letih ngomel je, awak bukan dengar pon, huhuhuh!!!



Saya ada call kawan baik awak,Cik Operator. Saya nak tanya apa masalah awak sebab sudah 2 minggu awak bermuram durja, jadi lembab teramat sangat sampai terus takde line pada kawasan saya. Tapi kawan awak sibuk, dia tak jawab panggilan saya, tapi dia ada tinggalkan tinggalkan pesanan, kata nya ada sesetengah kawasan yang bermasalah tapi nama kawasan saya tidak pon disebut...



Cik Streamyx, saya rindukan kelincahan awak dan kegedikan awak, sebab awak buat saya bertambah gedik bila time nak online, hehehehehhee!!! Nampaknya dalam 2 minggu ni, kuranglah kegedikan saya, dan saya hanya melayan Cik Astro untuk merawat hati yang lara.....

17 comments:

  1. tau mana streamyx tu cik? tah tah puan ke datin ker? hahaha

    ReplyDelete
  2. cik streamyx raya lagi kot.. mood raya dia tak bis lagi.. hehehehehee..

    ReplyDelete
  3. x bayar duit tertunggak kot kahhhhhhhhh

    ReplyDelete
  4. streamyx sakit kejap je k~
    nnt ok2 laa die tuh
    die akan lincah semule

    ReplyDelete
  5. bagus juga sekali sekala steamyx ni bermasalah, boleh timbul macam-macam idea untuk menulis, hehe..
    tapi kalau sampai 2 minggu line problem.. mmg menyakitkan hati juga tu..

    ReplyDelete
  6. cik streamyx nk rest sama kut....tp sll kalu call sebok jek...huhu
    semoga ok le nnti line tu ye...ada buat apa2 perubahan kut..

    ReplyDelete
  7. hope cik streamyx tu dh bc surat ni ye.

    ReplyDelete
  8. ok lagi tu 2 minggu.. sy ni dah 2-3 bulan.. tak jugak2 elok.. teknisen yg dtg pun mcm ampes jer.. bkn reti baiki pun..

    ReplyDelete
  9. meh bertukar macam aku. guna broadband celcom sajok. line ok jer. RM38 jer sebulan :)

    ReplyDelete
  10. cik streamyx bercuti tu sempena raya..raya aritu dia x sempat g cuti...hahaha

    ReplyDelete
  11. nak tukar streamyx ker tak nie yer?...ekekeke

    ReplyDelete
  12. esok orang astro nak datang.diorang amek kuali balik.ehe XD

    ReplyDelete
  13. jgn le tukar kepada broadband..sesungguhnya streamyx much..much..much more better...

    line tu sakit kejap je..tk pun pi la setang tm point tnya...biasanya tindakkan pantas akn di ambil.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    BOLEH PANDANG TAK BOLEH PEGANG

    ReplyDelete
  14. cik streamyx sakit senak perut tu.. banyk sangat makan rendang n kuah kacang.. tu yg x cukup lincah tu..

    ReplyDelete
  15. 2 minggu...?? g la tmpoint buat report..

    ReplyDelete
  16. dia gi open hse kot..ekekeke tu yg takde line tuuu heee

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014