Wednesday, 27 October 2010

SEMUA ORANG ASYIK CERITA ALEXA

Semua orang asik cerita alexa, eh bukan semua eh tapi ada la juga. Hehehhehe. Masa berblog memula dolu-dolu aku tak paham apekah alexa tu. Nama samaran Alex raja lawak kah? Oh tidakk...lepas membaca dan melompat dan bergayut dari satu blog ke blog yang lain, barulah aku paham. Hohoho! patut le keme suke bebeno ek, tapi aku masih berlagak tak suka, poyo kan. Hakikatnya aku poyo sebab blog aku masih pening-pening, hahahhahaha!!



Ok, semua asik nak tayang je alexa korang, aku pon nakkkkkkkk gakkkkkkkkk boleh? hahhahahaha! Jangan le getik dengan aku, tak baik untuk kesihatan, hehehehee!





Inilah alexa rank aku setelah 5 bulan bertukar domain pada bulan Mei 2010. Bulan Jun dan Ogos berblog 'on' dan 'off' sebab ada beberapa masalah yang takdapat dielakkan. Adakah pencapaian ini ok bagi blog cikai cam aku? Geli je soalan. Hahahhahah! suam-suam kuku aje kan :)



*masih pening dengan alexa, dengan siapakah aku patut berguru? *wink*wink*
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014