Friday, 1 October 2010

3 ASSIGNMENT DARI CHURP CHURP



Hari tu aku ada terbaca kat blog Bro Eryqazz mengenai Churp Churp, aku tak berapa paham bebeno. Tapi aku daftar jugak. Ada juga aku hantar pertanyaan ke Bro Eryqaz sebab tak berapa nak paham.


Dah daftar aku pon tunggu la tugasan. Tunggu punya tunggu pon takde lagi. Ni bukan tugasan jual dadah ok, hahahahha!


Ok, dalam minggu ni aku dah dapat 3 assignment dari Churp Churp, hohohohoho! Baru aku paham nak buat camne, alahaiii....simple mimple gua cakap lu! Harap lepas lah segala assignment yang aku hantar, so boleh lah pecah telor ayam tu, hehehehehe!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014