Wednesday, 13 October 2010

KALAULAH KAMU HEBAT, GAMBAR APAKAH INI?


Adakah aku sorang yang nampak? Adakah aku terlalu menembus? Adakah hanya aku nampak benda-benda ghaib ini? Atau apakah ini halusinasi? Hahahahahhahahaha! Eh, suka betoi dia...ok. fine. takde pape. Hanya Junior Jazz Dance Club.

Ye.

Ye.

Ye.


Tapi aku masih nampak. Kamu taknampak? Sah-sah 3kali jumaat lagi boleh hidup, ekekekek! Chop! chop! Jangan lempang aku! Masih taknampak?


Sila tutup mata kamu sebelah............nampak tak????????? ^o^


Larikkkkk naik vespaaaa! :)

36 comments:

  1. nak belajar menari yer ieda...?

    hehehe boys only??

    ReplyDelete
  2. memula ingat kan panda.. sekali tgk betul2... kenapa depa guna imej camni... huuhhhuuu

    ReplyDelete
  3. ieda...akak ni dah la rabun...makin rabun dah ni...adehhh

    ReplyDelete
  4. wahhh..nakal sungguh mata kamu yer ieda... hehehe....

    ReplyDelete
  5. memula tgk mcm tut..
    kali kedua tgk macam mata binatang apa tah..
    kali ke-3 baru nampak imej org menari... :P

    ReplyDelete
  6. nampak...nampak... tutup mata balik

    ReplyDelete
  7. tang gamba2 yg tooottt tu cepat jer nampak kan.. hahaha

    ReplyDelete
  8. npk tetek ish2...hahahaha

    ReplyDelete
  9. hahaha....kak nmpk gk...wakakaka....

    ReplyDelete
  10. hahah..memula2 xdapat jugak tangkap pe awak ckp...then dah tgk mata seblah baru nmpk..hahaha

    ReplyDelete
  11. erkk ternanpak setelah di teliti huhuhu...xsesuai arr kan huhuhu

    nak freegift tak jom masa blog iz

    ReplyDelete
  12. apsal letak gambar tetek ni..hahaha. biru sungguh otak ko ieda :p aku pun sama...

    ReplyDelete
  13. hehe sy mmg hebat..sy nampk boobs:p

    ReplyDelete
  14. ish3 jauh btol tahap imaginasi ko nih ieda oi...hakhak...aku dh tngk 18ploh kali n bce komeng2 br la pasan pebende yg ko nmpk tu...ahaks...sabo jek lah

    ReplyDelete
  15. sy mmg hebat...sy nmpk boobs..ekekeke;P

    ReplyDelete
  16. ishh..isshhh clear sesangatt..adaka patut...

    ReplyDelete
  17. Nampak nampak..macam lucah je..Wakakaka!

    ReplyDelete
  18. mesti ieda ni nakal...ehehehe
    nampak2 itu pun lepas baca komen baru paham...

    ReplyDelete
  19. his............ ada ke benda gitu yang dia nampak..
    aku pun nampak jugak!!!

    ReplyDelete
  20. kena fokus baru dpt gmbrn sebenar..kalau tak????

    ReplyDelete
  21. heheheh bila peratikan betul2 baru laa perasan apa benda laa yg ieda dok nampak2 tuh..nakal yer.. :)

    ReplyDelete
  22. WOW! hahahahahahahahaha.. ko cepat je kan ieda...

    ReplyDelete
  23. macam2 yg aku nmpk...hadoi..mata ni xde insurans kot haha

    ReplyDelete
  24. ammvoiii akak tewww.. nampakk pusatt teww.. ihiks

    ReplyDelete
  25. Tak nampak pon!! Mungkin aku ni kategori orang beriman kot.. :)

    ReplyDelete
  26. nampakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!! eeeeeeeeee...tak senonoh! hahahaha

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. orang2 yang beriman je nampak disebalik gambaru tu ok.bahahahaha!!! creative gak 2 in 1.muahahaha

    ReplyDelete
  28. seni tu..seni..apasal lak ngan ieda ari ni?notty eh..

    ReplyDelete
  29. opps terlebih sudah.. pandai betul deme nie ..hehe

    ReplyDelete
  30. hahaha.. spero betul mata nko. cepat benar menangkap benda yang tersirat

    ReplyDelete
  31. ehhh aku nampak la ieda...pas 2x tgk br nampak hahaha 18sx sungguh hahaha

    ReplyDelete
  32. wooo seksi ar..hahhaa ingatkan apa tadi..rupa-rupanya.. :p

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014