Tuesday, 19 October 2010

NASI GORENG DAGING KOKO


LIVE: Sekarang tengah lunch. Entah kenapa tengahari ni aku turun makan. Sebab lapar lah! Hahaha! Ok,tak kelakar.

Teringin nak makan nasi goreng daging merah. Tapi yang sampai nasi goreng koko. Tengok la kaler dia, tak merah. Koko.

Ok2, takpe. Aku tak kisah, janji makan. Eh, bau dia sedap tau :-)

19 comments:

  1. bauuuuuuuuuuu paling pentingg... kalo best kompom sedappp

    ReplyDelete
  2. hheh..

    ingatkan camner la ghupe nasi goreng koko.. tu mesti terlebih kicap ngan sos tiram gamaknya.. hoho.. pandai jekkk wat citer ena nie.. huhu..

    ReplyDelete
  3. ingat koko crunch tadi...terliur sebut koko tu..terbayang coklat...ehehehee

    ReplyDelete
  4. aku risau betul kalau spesis LAUK, dimasak bersama koko (coklat). mesti mengundang muntah kan.

    ReplyDelete
  5. hmm....lagi suka kalau daging merah. knp jadi kaler koko ekk?

    ReplyDelete
  6. nampak menarik..
    http://www.duitlama2u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. mmg sedapppp....kalu bau dia sedppp ...lg sedapppp

    ReplyDelete
  8. ingat kan daging letak coklat=p

    ReplyDelete
  9. aku ingatkan coklat..

    **nota : apsal lah susah sangat tiap kali kalau aku nak tinggalkan komen kat blog ni.. hummppphh

    ReplyDelete
  10. tu kalau plus telor dadar hmmmm...sedap hahaha

    ReplyDelete
  11. salam..
    membuatkan ku terasa
    lapar la pulak..dah 2 hari
    tak makan nasik ni..


    http://www.zulkbo.com/2010/10/apa-dah-kena-dengan-ozbloggercom.html

    ReplyDelete
  12. uihhh nasi grg daging KOKO .. erghh pelik jer dik .. tapi nampak sedappp .. bukan nasi grg daging kicap ker ??

    ReplyDelete
  13. Tula..selalu mintak air kosong....tapi dapat sekali ngan ais...he..he2

    ReplyDelete
  14. laa mati2 igt dgg tu goreng ngan koko hehehehe

    ReplyDelete
  15. alamak tengok gambar ni jam 12.55 tengah hari ....terus lapa la pulak huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014