Thursday, 21 October 2010

ROZALIYA LARI SEBAB TAKMAU KAWIN


Eh, korang baca tak cerita budak Rozaliya yang hilang di syaki di culik tu?? Baca tak? Baca tak? Aku baca gitu-gitu aje, hehhehe! Lepas tu pulak tup tup dah jumpe kat Bukit Bintang. Rupenyer bukan kene culik tapi dia lari dan buat cerita sebab takmau kahwin dengan tunangnye....



Hoooo...gitew lah ceriternyer. Siapa tak risau, dia dah la comei putih gebu, mujur masih selamat. Tapi perkara macam ni masih boleh diselesaikan dengan perbincangan kedua-dua pihak. Takmau le lari pastu buat cerita camtu, gempar satu dunia, eh..Malaysia.



Cerita selanjutnya kat SINI


*comei gak rambut pelesu tu, hhehhehe!

16 comments:

  1. akak tak baca..tapi ada dengo lam hotfm tadi...dah jadi hotchat lak sal berubah hati...

    haihh..macam2 hal skagn ni...

    ReplyDelete
  2. ade tgk ni td lam berita. tah hape2. gambar pakai tudung, skali jumpe kt kolumpo, dh ilang tudung. siap pakai rambut pelesu lg. eh rambut pelesu ke tu?

    tu laki tu apak dia ke tunang dia tu weh?

    ReplyDelete
  3. tulah akak ada dgr berita pagi2 tadi .. perghhh buat suspen jer .. sibb baik x jadi apa2 yg buruk kat mereka ..

    yerlah kan budak tuu cumei dan putih orgnya .. tgk kat sini kecil jer budaknya .. mcm budak sekolah jer !!!

    ReplyDelete
  4. bikin kecoh saja itu budak. hehehe

    ReplyDelete
  5. sbr je la kan..kak bc dh ceta ni...awat la x pk leklok sblm buat mcm tu...susahkan mak pak dia...riso wooo anak dara ilang mcm tu...tmbh2 tunang plak kene tuduh...masuk plak berita satu malaysia taw tu...

    Tunang dia tu x encem kut..kekeke..

    ReplyDelete
  6. baca jugak... itulah... Puncanya tak mo kahwin aje...dah satu malaysia tau cerita. huhuhu

    ReplyDelete
  7. salam..
    ermmm..gebunya..
    lagi gebu lagi bahaya..
    moga beliau jadi manusia
    yang tabah dan matang..


    New Entry "Membuat Link Entri Terbaru Di Kotak Komen"

    ReplyDelete
  8. Kenapa ye dia tak mau kawin...nanti buatnya tak kawin terus baru dia tau..

    ReplyDelete
  9. dah tau umur tu muda x puas nak seronok pi bertunang wat per kan..pas tu menyusahkan mak ayah..x nak kahwin bincang la elok2..

    ReplyDelete
  10. tak per...umur masih muda, rupa ada.. sampai masa nanti akan dpt penganti. susah jugak kalau esok2 dpt pasangan yg jenis pemarah..hidup pun tak aman

    ReplyDelete
  11. kelaka sungguh tgk rambut palsu itu...kalau dah budak tu budak la jugak..kesian kalau dikawenkan jugak..hehee

    ReplyDelete
  12. muda lagi baru 20 tahun...
    hrp2 selesai la msalah keluarga ni..

    ReplyDelete
  13. owh rambut palsu ek... huhu..memang tak perasan langsung..hee

    ReplyDelete
  14. huhuhu mungkin dia takut nk gtaw famili kot..huhuhuhu...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014