Thursday, 21 October 2010

ROZALIYA LARI SEBAB TAKMAU KAWIN


Eh, korang baca tak cerita budak Rozaliya yang hilang di syaki di culik tu?? Baca tak? Baca tak? Aku baca gitu-gitu aje, hehhehe! Lepas tu pulak tup tup dah jumpe kat Bukit Bintang. Rupenyer bukan kene culik tapi dia lari dan buat cerita sebab takmau kahwin dengan tunangnye....



Hoooo...gitew lah ceriternyer. Siapa tak risau, dia dah la comei putih gebu, mujur masih selamat. Tapi perkara macam ni masih boleh diselesaikan dengan perbincangan kedua-dua pihak. Takmau le lari pastu buat cerita camtu, gempar satu dunia, eh..Malaysia.



Cerita selanjutnya kat SINI


*comei gak rambut pelesu tu, hhehhehe!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014