Tuesday, 26 October 2010

YAHUDI KURANG AJAR! KAABAH DI ANGGAP JAMBAN!



Sangat kurang ajarrrrrrrrrr bukan! Sudahlah mengata Islam macam-macam hakikatnya golongan kamu lagi hinaaaaaaa yang amat!



*Celaka lah kaum kaum Yahudi!

*jumpa entri ini di blog makbudak.

35 comments:

  1. eeerrhh..memanglah yahudi ni musuh Islam ..dulu kini dan selamanya!

    ReplyDelete
  2. salam...

    penghinaan yahudi terhadap islam mmg xpernah ada kesudahan..

    akan sampai di satu masa nnt, bangsa diorg akan diperangi habis2an..tunggu jer perang di akhir zaman nnt...

    ReplyDelete
  3. ishhhhhh sabor jer lahhh , memang x dinafikan lagi lahhh golongan yahudi nie x berakal .. biarlah mereka ..

    kita dah tahu dimana tempat mereka sebenarnya .. , jgn kita terikut2 sudahh ..

    ReplyDelete
  4. astaghfirullah..yahudi laknat..mengong betull!!!

    ReplyDelete
  5. kurang ajar betul....ish..

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    JUS CICAK

    ReplyDelete
  6. Tak tau nak cakap ape.. Tadi ada 1 blog sebar gambar yang sama juga.. kalau kita duk sebar gambar ni, makin tersebarlah..

    ReplyDelete
  7. sialan betul..
    rase nk pang- pang aje sape yg edit gambo tu..
    huhuhuh, kurang ajo beno!

    ReplyDelete
  8. ish3.....nanti diorang akan dapat pembalasan....

    ReplyDelete
  9. sesungguh nya mereka itu adalah musuh islam yang nyata !

    ReplyDelete
  10. astaghfirullahalazim... moga mereka di turunkan balasan yang setimpal OLEHNYA..

    kita jangan tiru mereka!

    ReplyDelete
  11. melampau betul! patutnya manusia tu kena hukum. hina agama org. kalau pn xde agama jgn hina sebegini rupa. geramnya ><

    ReplyDelete
  12. Tengok lah sok punggung tu akhirat mcm mana..

    ReplyDelete
  13. kughang hajar!!!bodoh...laknat nyer yahudi...

    ReplyDelete
  14. ish3, memang di laknat betul T,T

    ReplyDelete
  15. saket ati perut aku tgk gambo ni..huh!!

    kat dunia ni buleh laaa depa nak eksyenn ..esok sebelum akhirat bile nabi isa dah turun nnti abes sume kne pancung !sekor pun xtinggal

    ReplyDelete
  16. siapa yg buduh sgt nih sanggup edit gmbr utk kemarahan muslim sejagat...dah tentu kafir laknatullah!

    ReplyDelete
  17. itu...mmg cibai...bodoh punye yahudi....

    mmg patot dilaknat!!!

    ReplyDelete
  18. Memang mereka sengaja...laknat Allah ke atas mereka

    ReplyDelete
  19. bnk kurang ajar je,.,mmg xde otak..otak letak kat dlm bontot

    ReplyDelete
  20. allah s.w.t melihat apa yg mereka lakukan... dia lagi maha berkuasa.. kita tunggu je apa yg musibah akan kena kat kafir laknatullah ni....

    ReplyDelete
  21. memang dasar ahli neraka, selama-lamanya tu.. seronok deme tu sekejap aje

    ReplyDelete
  22. owh, ini memang sgt melampau... boleh saman ni..

    ReplyDelete
  23. mmh kurang ajar betol dia ni. Allah pasti laknat dia atas dunia ni lagi~~

    ReplyDelete
  24. kalo prasaan marah sih pasti,,,,,, pastii,,,,, tpi apakh itu bnaran.... tau itu hanya ilusi photoshop.... walalupun bgtu aku tak kn trima... dlm stipa desaahn nafas dn dlm stiap denyuut nadiku kutukanku buat yang membuatnya........

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014