Thursday, 14 October 2010

INDOMIE DISAHKAN SELAMAT DIMAKAN.....HOHOHO HORLICKS JUGA YANG SEDAP!


Ok.ok. Baru baca tadi, Kementerian Kesihatan kata masih selamat untuk dimakan. Beberapa hari yang lepas aku ada juga terbaca yang Indomie ni kurang selamat. So, kalau sesape yang gemar dengan mee segera ni boleh la tarik nafas lega sambil urut perut korang yang montel tu, hahahaha.



Aku tak berapa gemar sangat mee segera. Sebab masa memuda dulu dah puas makan, hahahahah! Ye, tak baik untuk kesihatan korang yang sedia taksihat tu. Ciss...aku masih muda. Tak tua lagi. Dulu aku suka makan mee segera, badan kurus keding. Sampai ada orang kata aku cam penagih dadah. Cis...cabul bebeno mulut longkang sape le tu.



Pastu yang aku paling tak tahan, ada sorang mamat ni cakap" Isk, kering macam tengkorak!" Hohohoo! Sengal betoi kata aku macam tu, masa tu aku baru form1.



Takpe,takpe. Skang aku dah berisi, sekali ngan perut-perut pon jadi pouch, medium pouch. Eh, betoi tak menyesal, hahahahah! Sesekali feel (disebut dalam bahasa melayu) seksi yang amat sangat, hahahahah! Jangan nak gelak lelebih, kang aku lempang baru tau.



Oh, berbalik ke cerita Indomie, kalaulah tak berapa nak yakin ngan aku cakap ni, sila baca SINI. Haah..aku ni kadang banyak merapu. Kot la tak percaya.Takpe..takpe..dimaafkan. Baca tau. :)


*HatiDukaLara*
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014