Monday, 4 October 2010

HANYA YANG KACAK KAWIN BULAN OKTOBER...KACAK KE?? HEHEH!

Hohohoh! Bila yang kacak-kacak semua nak menamatkan zaman teruna pada bulan sepuluh ni, kacak ke?? hahahaha! Opss...yang kurang kacak tu jangan perasan ekk...ehehehe! Gurau je beb!
Jangan kecik ati pulak, kang tetiba pulak nampak tak kacak, hehehhe!



Ni aku cakap pasal 'Dr Angkasawan', Datuk Dr Sheikh Muszaphar. Tik tok tik tok, 10 oktober ni dah nak nikah, insyallah semoga semuanya selamat. Pasti ramai ibu ikan (ada ke?), mak janda dan semua aweks aweks kompomperasan meratapi (waa....waaaa!!!) dan makan hati, hahahah!



Dan pada 1hb Oktober yang lepas, Jimmy Shanley telah selamat bernikah dengan Nur Suhaila Eliani. Aminnn....Semoga berbahagia dalam melayari rumahtangga yang banyak cabaran dan pancaroba...cewah,macam pancasitara pulak, hahahhaha!


*Pabila larut malam! Hahahaha!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014