Wednesday, 27 October 2010

SELAMAT DATANG KE DUNIA EL-ZARA MARISSA

Berdebar-debar-debar-debar tak? Macam lagu dangdut pulak, berdebar-debarnya hati rindu ku datang lagi ah! ah! ah! hahahhahaha! ok.poyo giler! Ingat tak entri 'Siapa Nak Datang?'. Yeahhhhhhhhhhhhh! Orang comel itu telah tiba! Semalam dengan tak mandi balik dari kerja terus menunggu dan menunggu. Kat hospital.



Dah la, malas pulak aku nak buat ayat konon-konon suprise, hohohoho! Adik aku, Teha Al-Habsyi telah selamat bersalin semalam pukul 7.18 malam. Babyyyy girl - El-Zara Marissa!


Alhamdulillah, mak anak semua sihat dan masih di hospital. Zara adalah cucu no.4, hehehhehe! So Amanda lepas ni ada geng, hohohoh! Kepit rambut same-same, pakai lipstick same-same, pakai heels mama same-same, main masak same-same, best kan! kan! kan!



Giler aku teruja giler! Setiap setengah jam aku mesej teha dan ummi untuk tau perkembangan teha dan baby, hehehhehe! Kompom rimas mak haku, lalalalla! :)



Paling suka dengan status facebook adik aku, Iera Rahman

"allhamdullilah.semua selamat.aku jadik mak cik skali ag..dan lagi.dan lagi..hahaha..el zara marissa no keahlian keluarga anda adalah 012..heheh..come!"



hahahhahahahahhahaha! gelak over. suka sensorang. boleh kan :))))) (senyum gembira sungguh!)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014