Thursday, 7 October 2010

KALAU DEPAN AWEKS, JANGAN PANGGIL ATOK, PANGGIL BRADER OK!

Aku paling nak tergelak kalau papa selalu pesan pada cucu-cucunya,"Kalau depan orang ramai, jangan panggil atok "atok" tau, panggil 'brader'," Huh! Ini kes perasan muda lah tuuuuu! Hahahahahahah!



Amanda ngan Khalis bukannyer amik kisah sangat tapi Danish yang pot pet pot pet comel ni akan jawab ok! Lulus! Hahahhaa!! Ape lagi gelak miahahahaha la papa aku.



Tapi hari tu masa kuar nak pergi makan, papa pesan macam biasa, "Danish, nanti depan orang jangan panggil atok tau, panggil 'brader' tau" tapi Danish cam nganga aje tengok atok nya.



Tetiba Danish cakap, "Atok, mana gigi atok? Mummy nape gigi atok takde?" Danish tanya mummy dia, gelak besar semua.



Heheheheh! Aku cakap,"Brader ek, gigi pon dah takde, jawabnya tittle atok tu tetappp!" Hahhahaha! Gelak papa :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014