Thursday, 7 October 2010

KALAU DEPAN AWEKS, JANGAN PANGGIL ATOK, PANGGIL BRADER OK!

Aku paling nak tergelak kalau papa selalu pesan pada cucu-cucunya,"Kalau depan orang ramai, jangan panggil atok "atok" tau, panggil 'brader'," Huh! Ini kes perasan muda lah tuuuuu! Hahahahahahah!



Amanda ngan Khalis bukannyer amik kisah sangat tapi Danish yang pot pet pot pet comel ni akan jawab ok! Lulus! Hahahhaa!! Ape lagi gelak miahahahaha la papa aku.



Tapi hari tu masa kuar nak pergi makan, papa pesan macam biasa, "Danish, nanti depan orang jangan panggil atok tau, panggil 'brader' tau" tapi Danish cam nganga aje tengok atok nya.



Tetiba Danish cakap, "Atok, mana gigi atok? Mummy nape gigi atok takde?" Danish tanya mummy dia, gelak besar semua.



Heheheheh! Aku cakap,"Brader ek, gigi pon dah takde, jawabnya tittle atok tu tetappp!" Hahhahaha! Gelak papa :)

27 comments:

  1. hahahaha xpndai cover line la danish ni..aisey..xde can atoknya nk brlagk muda :p

    ReplyDelete
  2. hakhak...klako lah...kui3 gelak guling2 dpn pc nih

    ReplyDelete
  3. kelakar tol part last tu..

    http://izyantyshop.blogspot.com/2010/10/span-ajaib-merawat-masalah-kulit.html

    ReplyDelete
  4. hahaha.kesian kat brader..gigi die lupe nak pakai lar dik danish..cutenye danishni..anak cik ieda ker?

    ReplyDelete
  5. atok kena pkai gigi emas dulu la bru dpt title BRADER..
    http://www.duitlama2u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Orait atuk..jom lepak lepak..

    ReplyDelete
  7. tetiba teringat kekata abg yunus, 'x chantek xper janji baek ati'.. oops kena tukar, 'xde gigi xper, janji poket penoh'.. ikiki

    ReplyDelete
  8. hahaha brader steady.. gigi simpan dulu tu :D

    ReplyDelete
  9. hahahahaa
    kesiannn atok.. tak dapat nak menyamar disebabkan gigi

    ReplyDelete
  10. hahaha.. alamak danish jangan la pecah tembelang.. cover line la tuk brader... hik3x...

    ReplyDelete
  11. hahaha.. alamak danish jangan la pecah tembelang.. cover line la tuk brader... hik3x...

    ReplyDelete
  12. hahaha atok rase muda yek:)

    ReplyDelete
  13. atok tu belom jak tumboh gigi, maseh makan koleh same biskuit.

    ReplyDelete
  14. hahaha...danis mengkantoikan atuk nya.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    KERANA SEEKOR LIPAS

    ReplyDelete
  15. comel! budak2 memang sangat naif.. men cakap je.. hehe.. nasib la lu brother! =P

    ReplyDelete
  16. hehehe...cool ar papa ieda ni...
    behnya masih ada papa...uhukss

    ReplyDelete
  17. ahhahaha atok nie cicirkan gg kat merata2 taw...ahhahahahaha

    ReplyDelete
  18. adeh nakal gak ayah ko ni ida

    ReplyDelete
  19. hahahha atuk dah kantoiii .. lucu jerkkk :))

    ReplyDelete
  20. Salam bertandang lagi..
    moga sihat selalu orang
    di sini..di berkati Allah
    jua hendaknya..

    ReplyDelete
  21. hahaha...kelakar bebudak skg ni..dorg memang bijak..

    baru jap tadi kuar g open house ngn anak buah, then kami cakap,"alahai..sesatla plak"..then die tanye..."sesat tu ape??"adeh..jenuh nak terang eh..

    ReplyDelete
  22. hahaha kelakar lah atuk u ni..sporting habis :D

    ReplyDelete
  23. hehe,..nak tunggu ayah i cakap mcm tu kat cucu dia pulak..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014