Friday, 29 October 2010

MUSHROOM SOUP KAWIN DENGAN GARLIC BREAD

Semua sudah sarapan? wah, baku sungguh aku pagi ini, dan sekali lagi, hehheheh! Sarapan sangat penting, so jangan lah skip makan tapi dulu kalau sekolah aku memang tak sarapan. Ummi aku cukuppppp marah kalau tak sarapan, terpaksa jugak telan roti bakar sekeping letak gula ngan butter, lama-lama jadi sedap la pulak! Subuh-subug dah selongkar dapor. Hohohoho!



Memula dulu kena paksa kalau bersarapan. Alasan taknak sarapan sebab nanti sakit perut pastu berak, ntah hape-hape alasan, hohoho! Tapi bila dan abis sekolah, mulalah nak bersarapan sajeeeeeee, bertukar-tukar menu, takmo yang sama, dah naik tahap mengada-ngada, hohohoho!





Sarapan yang baru je aku makan adalah mushroom soup ngan garlic bread. Pergi makan kat kedai. Padahal kat umah pon boleh buat sendiri. Dasar pemalas. Eh, bukan malas, nak cepat, hehehhee! Aku ingat kedai tu nak bagi french loaf tapi dia bagi roti gardenia. Boleh tahan gak kenyanggggggg! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014