Sunday, 24 October 2010

Dendam Dalam Diam

Dalam manisnya madu, terselit juga pahit hempedu. Madu manis padamu pahitnya sunggu bagi diriku.


Suka ataupun tidak aku terus memendam rasa. Ingin sekali aku pergi bawa diri tapi ke mana arah. Rasanya sudah tak kuasa lagi, persoalan inilah yang silih berganti, hidup bersama bayangan saja oh indah hanyalah khabar, bukan yang sebenar.


Dendam didalam diam bagaikan api membakar sekam. Senyum dalam paksaan sekadar lindung kedukaan ku.

13 comments:

  1. aiyoo makan dalam jer itu ayat... sukar ditafsirkan...

    ReplyDelete
  2. wah, mendalam dan penuh bermakna sekali ayat2 ni..

    ReplyDelete
  3. naper adik manis...
    kamu berdendam kah???
    hehehe

    ReplyDelete
  4. naper adik manis...
    kamu berdendam kah???
    hehehe

    ReplyDelete
  5. salam..
    ermmm..bawakla bersabar
    yek?setiap perkara itu ada
    rahmahnya di belakang..

    ReplyDelete
  6. lepas ni dengar lagu KEMAAFAN DENDAM YG TERINDAH plak yer....

    tak mo sedeh2 ieda.....bnyk2 kan sabar..tenang2kan hati

    ReplyDelete
  7. sentum dan xperlu kata ape2..itu lebih baik hehehe...

    ReplyDelete
  8. Naper mak engku?..rindu dendam kah?..hehe!

    ReplyDelete
  9. dendam2 lame bawak main dam aji ok kan

    ReplyDelete
  10. dendam? dendam kat sapa ni ieda..sapa buat ieda ni...angkat tangan..baik ngaku...

    ReplyDelete
  11. kadang2 ada pahit kdg2 ada manis :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014