Friday 24 September 2010

DIGI iPHONE 4 ME

iPhone 4?? iPhone 4?? iPhone 4?? Woww!!! Wowww!!! Jerit sekali lagilah, cam tak gempak jer, WOOOWWWWWW!!!!! Meh aku tepek skit picca iPhone 4 ni, kot-kot ada yang tak kenal kot, tak pon nak bagi ko terliur skit ngan body iPhone 4 yang mengancam serta kehebatan terbaru yang terserlah abad ini, cewaahhhh! Yehaaa!!



Aku ni nak sangat lah iPhone, skang ni asik main iPhone jenis mainan anak aku punya, ekekeke!! Kalau ada jenis iPhone tabung air tu mau nyer aku dok beli untuk Amanda. Nape aku nak bebenau iPhone 4 ni?? Lagi mauuu tanya plak lu ni bai...aku rasa ko tanya sesape pon dia nak, cuma ongkosnya je nipis, lainlah kalau ko orang kaya, pejam mata pon boleh dapat.


  • Sebab cun! Ko tanyalah sesape pon, mesti terliur beb! Jeniffer Lopez lalu sebelah pon orang tak pandang, uhuhuhu!
  • Sebab saya tak pernah dapat! Pegang 5 minit pon takdapat, miahahaha!!! Asik pegang yang display kat kedai je ape barang, ekekeke!
  • iPhone memiliki ukuran diagonal sekitar 3,5 inci, ini bermakna perangka itu dapat menampilkan 4 kali lebih banyak dari piksel dibandingan layar sebelumnya . Hal itu membuat gambar semakin tajam.
  • iPhone baru ini juga memiliki kamera di depan yang dapat digunakan untuk video conference, sebagai tambahan terdapat pula kamera 5 MP dan flash di bahagian belakang.
  • Bateri iPhone baru ini juga memungkinkan waktu bicara sepanjang 7 jam, perkembangan dari model lama yang hanya 5 jam. Peringkat ini dapat pula digunakan untuk browsing internet selama 6 jam dengan jaringan seluler, serta 10 jam dengan jaringan WiFi.
  • Dasat?! Dasat?! Pengsan kejap! Hahahahha!!!

Sape nak iPhone 4 ni percuma???? Betul percuma! meh aku taip kasi besar sikit,
iPHONE PERCUMA DARI DIGI!!!!



Saya! Saya! dan Saya!!!!

Kalau kamu nak jugak, sila berebut dengan saya! Miahahahha! Ape lagi beb...klik SINI untuk keterangan lanjut :)




3 comments:

  1. takmolah...cam tak best je iphone ni..huhuhu...^_^

    ReplyDelete
  2. member telor dah gune iphone 4 dari uk..so kene hati2 kalau nak install any software..coz nti tersalah install betry iphone blh kong..
    hehe..juz nak kongsi info je akak..

    ReplyDelete
  3. sgt2 bes klw dapat sbijik.. tp fulusnye x dop.. huk

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014