Friday, 30 July 2010

SEMUA SUDAH TANDA

Korang tau tak? Aku dah tanda semua hari-hari yang mendatang, hehehhe!! Hari pertama Ramadhan. Yeahhh! Aku paling suka hari tu, mesti lembik giler badan, ekekekke! Kalah budak kecik.




Aku telah agak-agak bila nak balik Besut, berbuka bersama mok dan aboh. Ok, tolak cuti, tinggal berbaki lagi cuti untuk raya. Cukup, cukup sampai raya, heheheh! Weh, seronok berbuka puasa di kampung laki aku, ayam percik da bestttt! Pastu ikan keli bakar, pergh...dan paling best air kelapa kat kampung, pergh..pergh...perghhhhhh! Wakakakaka!!!




Oh tidak! Ni dah lari niat puasa beb! Ape citer asik ingat makan jer, dosa, dosa.




Tahun ni aku raya di Johor Bahru. What???? Yeahhhh!!!! Dah 2 tahun tak beraya di Johor, so kali ni turn aku, hahhahaha! Laki aku dah tempah segala bagai tiket, *wikit*wikit* (DJ ieda in da house!) hahahaha!! Balik ke Johor 2 hari awal sebelum raya, then raya ke-2 terbang ke Besut pulak. Great huh! :)



Cek Mek bertudung Merah Berbaju Kuning riang menyambut raya! (sila lihat betul-betul :))


Korang raya dimana? Kalau ke besut, singgah jumpa aku yeee :)

p/s: Jangan gaduh-gaduh pilih tempat beraya. Eh, aku tak gaduh tau...hahhahaha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014