Wednesday, 21 July 2010

PENANGAN ANAK PEREMPUAN

Baru rasa penangan anak perempuan! Baru umur setahun sudah pandai nak melaram, ni sah ikut nenek ko! hahahha! mak aku pulak jadi mangsa, sebab aku ni bukan bergaya pon! Ekekekek!



Kalau aku bersiap nak pergi kerja, mula dia menempek sebelah meja solek. Fine. Nah mama tonyoh blusher kat pipi Amanda. Tengok pakai mascara, ok. Nah pulak ujung-ujung, sikit-sikit sudah! Kang sah macam Siti Sifir pulak! Wakakaka!




Kalau bab kasut, amboiiiii bukan mainnnnnnn. Nak pakai kasut tinggi aku, keletuk! keletuk! keletuk! Ingat Temah mane pulak datang umah aku, rupenya budak kecik neh! Adoii..sebelah pon jadilah! ;p




Tudung aku menjadi sasaran konon-konon nak pakai buat shawl, aiyarkkkk! Tudung tak pe, boleh praktis dari kecik :)




Dan yang terbaru, masa aku pergi umah mak aku last weekend.

"Ma!!!!!!," Amanda panggil aku.


Aku toleh, pulak dah!


"Mane dapat nih?" tanya aku


Tetiba mak aku mencelah, "Ni ummi jumpe handbag lama kamu, umi rasa kalau bagi Amanda main-main mesti dia suka!"



Tengokkkkkkkk! Kan aku dah cakap! Amanda menurun melaram dari neneknya! Fully support gitew! (dah bunyi macam bra pulak,hahahah!)




Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014