Wednesday, 28 July 2010

SEMUA NAK TARIKH CUN 10/10/10

Ok satu dunia dah tau si Hensem Malaya nak kawin tak lama tagi, tahniahhhhhhh! Suka aku baca paper pagi tadi, ye la..orang nak mendirikan masjid, benda elok tu..mestilah suka kan. Yang paling aku suka tengok bakal pengantin perempuan, Dr.Halina, makin cantik berseri-seri ko! Ahaks!




Tapi aku macam perasan je Dr. Harlina ni makin cun! Pastu aku cakap kat bebudak lelaki opis aku, "Makin cantik tunang Sheikh Muzzafar ni, dulu aku tengok macam biasa-biasa je. Bagus-bagus, kene lebih menawan ni sebab laki dia satu dunia suka!,"




Gelak je bebudak lelaki kat opis aku,"Haah...aku pon tengok dulu dia tak berapa cun, rambut pon fesyen lama, skang cun!" kata sorang lagi.



Tengah darah manis tu. Ngeeee :)



p/s: Dr. Harlina sangat manis, selamat pengantin baru! Semoga berbahagia hingga cucu cicit piut :)

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014