Tuesday, 20 July 2010

MENCARI ARIANI

Aku dalam mood cerekarama, hahahha! So jangan tanya kenapa tajuk macam cerita melayu, wakakaka! Sabtu lepas, memang panas punggung kalau duk umah. Aku cepat-cepat masak untuk lunch dan cepat-cepat bersiap untuk pergi merambu , betul tak Amanda, ekekekee! Bagus anak mama, ko pon kaki jalan macam aku, senang hidup! :)




Sebenarnya aku tengah mencari kain nak buat baju raya. Lambat! Memang dah lambat! Takde tailor nak amik dah bukan, tapi aku dah tempah ada akak kawan aku, kak! terima lah kain-kain saya seadanya, bukan banyak pon, dua helai je, ekekeke! Weh, aku memang tak suka pakai baju kurung, dua hehelai je cukup, korang semua kaya...seploh pasang pon tak cukup, hahaha!!!




So dengan terover dos aku pegi ke Riamoda, cissss! Sale dah habisss! Ape lagi, nganga saje! Hahahaha! Takpe, aku bukan kisah sangat ngan kain ni...boleh cari kat tempat lain pulak. So depan Riamoda ada kedai Ariani, rasa cam lama giler je tak pergi, memanggg pon...sebab aku bukannyer ade duit pon, bior pape asal bergaye (motip???) ahahahaha!!!




Wah! SALE ko! Last day lagiii! Hahahahah!!! Rasa macam jantung aku dekat dalam dompet pulak, dup dap! dup dap! ekekeke! Ape lagi, sapuuuuu :)


Adik aku yang konon-konon nak beli, ahahahhaa! Tapi mak aku yang terlebih beli, ekekeke!







Hasil rembatan yang kureng professional, cisss! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014