Friday, 16 July 2010

GELI, GELI, GELI!

Hikhikhik! Aku cuti tetiba lagi! So skang berada di rumah untuk memasak dan mengemas umah bersama Amanda, ngeeee :)



Geli, geli, geli! Ahaks! Ini bukan kisah malaam jumaat, ni yang buat aku geli....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Ini yang buat aku geli, rambut dia!

Ahaksss! Tak suka ini styleee maaa.... :)

Opss...jangan marah ye peminat Jehan :)

14 comments:

  1. tak marah langsung kak. sebab ada nama amanda. KAHKAH. euwwwww kite pun nak geli la. ;p

    ReplyDelete
  2. oh..rambut ke ieda oii, ingatkan kuku itam dia tu..dah serupa kuku mayat daaa..

    ReplyDelete
  3. gelinyaaaaaaaaa....hahahahaha:D

    ReplyDelete
  4. ai pun geli lorr...ishh jehan ni..

    ReplyDelete
  5. hahaha, sape yg bagitau dia akan nampak handsome bila buat rambut camtu tu hahaha

    ReplyDelete
  6. hodoh betul... dia sesuai style lama tu jugak..

    ReplyDelete
  7. Lisa lagi menyampah..apahal ntah dia pi buat rambut mcm tu...nampak macam bohjan jer..langsung x minat dah..

    ReplyDelete
  8. aku pun tak suka la. buruk je. ngan kuku itam cam puaka. ceh tetiba emosi plak aku

    ReplyDelete
  9. hahaha..tu ke yg geli geleman tuh..

    ReplyDelete
  10. eeeeeeee..mmg nampak pelik ropa dia wei!! ish...

    ReplyDelete
  11. bukan suke ke kak? hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014