Thursday, 8 July 2010

TIBA WAKTU MALAM UNTUK KIPAS,PELUH, KIPAS DAN MAKAN!

Tajuk yang entah hape-hape. hahahaha.<--gelak tak ikhlas. Malam tu adalah malam BBQ, bukan babi beku dan tiada babi dalam menu hari itu. Hanya ayam kecil comel, sosej, sate dan lain-lain makanan yang buat aku sedia gemuk. Sesaje ummi aku cadangkan buat BBQ ni sebab teha dah nak balik ke KL, ciss...KL sejengkal je macam le jauh sangat, ahahah!!







Inilah yang dinamakan kipas, peluh, kipas tapi belum makan. Hehehehe!! Jangan tanya nape laki aku pengang tukul, hehehe!!! Dah lama aku tak makan-makan bbq nih, last masa raya aku mengandungkan Amanda dulu.





Ummi yang sangat aku sayangi, ngehngehngeh! Luv u ummi! Muaahhh!!




Aku telah membajetkan diri ku. Bukan bajet cun tapi bajet konon-konon sampai umah mak aku, boleh terus makan tapiiiiiii bara pon tak hidup lagi, amikkk ko ieda, kene mengipas juga, hehehhe!!! Disebabkan hari tu sedikit kelam (cam nak patah kaki aku berlari dari dapur ke luar rumah), maybe sebab hari Jumaat kot, semua baru balik dari kerja, ngeee... :)






Papa & Ummi, ♥ ya!






Sedang sibuk mengipas, baru sedar Danish, Khalis dan Amanda belum makan malam lagi, hiksss!!! Bebudak ni mesti nak nasi. Teha macam biasa akan jadi tukang suap! Yeahhh!! Selamat aku! Hakhakhak! Mari-mari bergambar di dapur pulokkks! :)

See...Khalis tengok aku semacam?? Hakhakhak! Bagi la sesekali aunty ko gedik ngan mak ko, tengok mak ko siap terjelir lagi, hiksss!! :)



Kami takde buat aktiviti lain yang girang seperti main dam naik haji atau acara rebut kerusi dengan lagu Rahsia Pohon Cemara atau main polis entri wan tu jaga, polis mati pencuri jaga. Kami hanya makan, gelak, bergambar, makan, gelak, bergambar, makan, gelak dan bergambar. Opss minum sekali, nanti tercekik pulak.


Papa bersama anak-anak dara nya, termasuk aku, ahahhaha!!!





Pukul 10.00pm Faizol tiba dengan baju opisnya, hehehe!! Ciann..sampai-sampai terus kene mengipas, hikhikhik!!! :)
Tetiba adik aku kata, " cepat amik kek dalam kereta"

kek??? aku pelik, "kek ape pulak?" sepuluh tolak sembilan sama dengan satu persoalan timbul, toinggg!

"Kek besday ummi lah" kata adik aku.

"Cisss...tak bagi tau aku pon!" kata aku

"Ni nak bagi tau lah! Share duit beli kek seketoi, bak sini RM30 cepatttt!!! Hahahahha!!" kata Teha.


"Takmo! Lambat bagi tau takmo bayo, selamat RM30 aku, hahahahah!" kata aku, padan muka korang, lalalaa!!! :)



Suprise kek dari luar pagar umah, hahahha!!! Papa nak beri pada isteri tercintut :)





"Happy birthday to u...happy birthday to u...happy birthday to u ummi, happy birthday to u!!"




Hehehehe!! Ummie memalu dan pelik. Pelik sebab birthday bulan 5, dah 2 bulan berlalu baru nak bagi kek, hehehe!!! Alasan yang baik adalah nak sambut ngan Teha! Hahahah!! Ok lah tu..kan masa birthday ummi Sham dah belanja kat Heritage Hotel.





Atok ♥ Wan dikelilingi oleh cucu-cucu yang bijak + comel + nakal! :)





Aksi manja yang tiada didalam Majalah Mangga (majalah busuk yang paling aku benci! Opss..!)






Di apit oleh menantu, hehehe!! Danishhh!!!! Kamu kaco dalam gambo nih! ;p




Haa...turn kami kumpulan merah amik gambo, hahaha!!!

"Arrrrr...!!! Jangan amik lagi!!! Nanti aku nak sorok perut boroi aku belakang Sham!" hahahah!! Amanda, tolong jangan gelakkan mama ok!





See...."tersorok" baik dibelakang Sham. Tips : Pilih lah suami yang lagi "comel" dari kita, pasti magik dan kelihatan kurus! hahahha!!






Luv u guyss...from top to toe :) Teha, Ieda, Umai, Iera





Teha & Faizol, so sweettt :)






♥ u lalink, muahhhh!!!!



Weh! takde background lain ke??? bosan aku, hahahahaha!!!! Getik aku tengok kalau adik aku berdua ni amik gambo, bersahaja je kalau depan kamera tapiii kalau aku ngan Teha....teruk betol! Tengok pic bawah ni ...








Kami memang tak pandai nak buat muka manja, hahahhaa!! buruk perangai, dah kawin macam budak-budak! huhuhuh!!




Ada pulak lesen "L" kat belakang tu, hahahaha!!!! Ok lah, aku tak amik gambo makanan (dah banyk muka ko dari makanan!) dah pukul 11.30pm, nak balik umahhh tido dengan perut kebuncitan, hehehhe!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014