Wednesday 14 July 2010

JANGAN PARKING TEMPAT AKU, NANTI AKU SEPIT KERETA KAMU!

Aku pemandu yang baik, ini giler baik punyerrr! Aku tak memandu laju, tak langgar lampu isyarat tapi kalau langgar kereta orang tu biasa, hehehehe!! Yang penting aku tiada saman!



Tapi saman waktu kereta tak bergerak memang aku banyakkkkkkkkkk! Waaaaaa! Aku selalu kena saman parking! Menci,menci,menci (sambil pukul dada laki aku ala mengada-ngada) hahahhaa! Ini salah aku yang amat bijak. Aku liat nak beli kupon parking, kalau beli pon aku beli yang sejam sahaja, ahaksss! Memang tak kantoi tapi lama-lama kantoi juga, hehehhe!!!



Lagi terlebih bijaknya bersamaan sengalnya, bila aku dapat saman, time tu juga aku konyok-konyok kan dan campak dalam longkang, buat macam takde ape-ape, hehehe! Tapiiiiiiii last weekend kantoi dengan laki aku bila soal jawab selidik kaji siasat bermula, adoiiii!



"Ni dah berapa banyak saman paking???" laki aku menyeringaiii, aummm!! (petir sabung menyabung) . Serius kecut aku, heehehhe! Amik ko ieda :) Pastu laki aku suruh aku amik private parking depan opis, bayar bulan-bulan. Hehehehhee!! Dan bersetuju apabila aku dengar ayat ni,"ambil parking tu, abang bayarkan bulan-bulan," wakakakaka!! Ayat tu yang aku nak dengar! Subuh-subuh aku dah pergi daftar, hahahahha!!!




Seeeee! Jangan sesape parking tempat aku, nanti aku sepit kereta kamu, hahahhaa! (Sepit pakai tong, ekekeke!)





RESERVED ok! :)

22 comments:

  1. letih jugak asyik nak kena koyak saman parking tu hehehe

    ReplyDelete
  2. aku plak parking memang free..lalalala..hehehehe.

    ReplyDelete
  3. hehehe selagi tak kena clamp tu memang la takkan insap kan. sib baik tak kena lg. hampeh betul

    ReplyDelete
  4. heheeee...lain kali byr je parking tu k..heheeee:)

    ReplyDelete
  5. wahh..rase jadi king x ad parking sndri

    ReplyDelete
  6. hahahhahah..

    tompang gelak! jangan mare... ngeeee

    ReplyDelete
  7. perkhh.. garang nyer.. kekek

    best2 .. da ade tempat parking sendirik... syiok!

    ReplyDelete
  8. menyampah betul pakai kupon.
    keluar 5 minit goren kupon 30 minit

    untunglah derang!

    ReplyDelete
  9. sepit jer encik dak nie...
    tak makan saman tol..


    wakakakaka

    ReplyDelete
  10. oya salu tension psl parking..haha
    payah la kan..

    ReplyDelete
  11. @kechixx takmooo, kerajaan asik nak mintak duit je, ehehehe!

    ReplyDelete
  12. @hentakbelipat ahahaha!! rasa seperti princess di taman rama2 ;p

    ReplyDelete
  13. @Ena citt suka ena ek :) hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014