Thursday, 22 July 2010

KUCING PALING MALAS DI DUNIA

Sila lihat kucing yang hujung kanan sekali. Orang menggelarkan nya "Kucing Paling Malas Di Dunia". Malang sungguh dapat title begitu, wakakaka!




Adakah kamu rasa dia pemalas? Mungkin tidak bila hanya melihat gambar itu sahaja, ye lah..munglin waktu snap tetiba je mata time tu nak stim. Ok takpe.






Gambar ini pula. Pada saya bukan pemalas tapi lebih dianggap sedang menikmati pemandangan bunga sambil diayun dalam bakul, ahakzzz! Positif please!! :p







Tapi gambar ini memang nampak pemalas tahap nak mampos! Tapi mungkin dia diracuni sehingga kejong sebegitu rupa, wakakaka!









Warghhhhh!!!! Pemalas betol! Mungkin gaya nya sahaja dengan mata yang nak bukak takmo bukak. Mungkin ini gambar bangun pagi(sambil mengeliat) eheheheh!







Dan gambar terakhir, saya tidak menyifatkan dia pemalas hanya kerana matanya tidak mahu buka nak mahu buka. Pada saya dia mungkin sepet, ya...sepet! Sangat sesuat sekali! Positifffff! Wikid wikid!! Hahahahha!!



Mungkin Si Tedi lebih memahami, dan saya sangat bangga dengannya bersama kucing-kucingnya yang comel, Tedi sila beri jelingan manja anda ya, hehehhe!

*kredit to funzug.com

7 comments:

  1. tomeynyer tucing2 tu...siap nguap lagik

    ReplyDelete
  2. salam pagi...gelak guling sy tgk kucing yg terbaring tu...hehehe...;)

    ReplyDelete
  3. dia mmg paling malas lah dik,
    nak bukak mata pun malas!!

    rasa nak hempap2 je dia ni bg segar sket. ekekekekek

    ReplyDelete
  4. KAHKAH. dia memang pemalas la kak. amanda mesti suka kan? kan? lama tak tengok muka budak tecit tu. ishh

    ReplyDelete
  5. alololoolooo.... kucin2 kesukaanku jua... comel2 belaka WALAUPON MALAS GILER.. HAHA

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014