Monday 5 July 2010

MOHD JUARA MENTOR 4 - DI SAAT MATA DAN HIDUNGKU BERAIR

Oh! Bukanlah tengah stim mata berair, mahupon kekurangan bekalan ganja sampai leleh dan berair hidung aku, ciss.....sakit tekak dan selsema mula menyerang! Achummmm!!! Sila bersin sekali ya, hehehehe!! Bila Amanda sudah sihat, mama pula ganti tempat Amanda. Amanda jaga mama ye sayang? :)



Saat rancangan Mentor bersiaran, aku terlantar di atas katil, lemah je rasa, pastu tertidur. Sedar bila Sham masuk bilik, bersiap-siap nak kerja malam. Tv pasang kuat, dengar sayup-sayup rancangan mentor seperti dipenghujung. Jap...apsal ayat aku macam novel separa siap, ehhehe! Mungkin penangan selsema! Sambung balik...


Aku tanya laki aku, "Mentor sape menang bang?"

Laki aku jawab dengan nada Pak Arab, " Mohammad"



Haa....dengan mata separa terbuka, aku sengih...hehehe! "Rezeki budak tu" Tahniah buat Mohd. Siaa sangka walaupon terlewat masuk Mentor pada awalnya, dialah juara. Tahniah!



p/s: Dah makan ubat, tak bleh tido pulak...tapi selalu orang asik cakap, leas makan ubat..tido. Aku kah yang pelik? Oh!tidak! ......:)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014